درخواست مهم بارسلونا از نیمار از ترس رئال مادرید
بارسلونا از نیمار خواسته است که اعلام کند فقط مایل است به این تیم بپیوندد

پیام مهم بارسلونا به نیمار

رئال مادرید هم برای جذب نیمار وارد عمل شده است. بخت بارسلونا برای جذب نیمار دارد کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شود، ولی آنها دست از مبارزه برنمی‌دارند.

مهم‌ترین عاملی که به سود بارسا است این است که نیمار می‌خواهد به «خانه» برگردد. او می‌خواهد دوباره کنار لیو مسی و لوییس سوارز بازی کند که دوستان صمیمی‌اش هستند.

رئال مادرید برای خرید نیمار 120 میلیون یورو به همراه لوکا مودریچ را به پاری سن ژرمن پیشنهاد داده است، و حاضر است دستمزد نیمار را هم نسبت به دستمزد پیشنهادی بارسا دوبرابر کند. آنها مطمئن هستند که با پی‌اس‌جی به توافق خواهند رسید.

روزنامه اسپورت گزارش داده که پیام بارسا به نیمار این است که موضع خود را حفظ کند و عجله‌ای نداشته باشد. آشکار است که او در فصل پیش رو در پاریس نمی‌ماند ولی پاریسی‌ها مانع بازگشت او به بارسا می‌شوند.

از سوی دیگر، بارسلونا بازیکنی مانند فیلیپه کوتینیو را به پاریسی‌ها پیشنهاد داده که ارزشش 90 میلیون یورو است، در حالی که ارزش مودریچ 20 میلیون یورو است.

از حالا به بعد، همه چیز به نیمار برمی‌گردد. بارسا از این بازیکن برزیلی خواسته که علنا اعلام کند که تنها می‌خواهد به بارسا برود، نه به باشگاه دیگری. این کار البته ریسک خود را دارد و در صورت عدم توافق دو طرف، نیمار مجبور می‌شود یک فصل دیگر را هم در پاری سن ژرمن روزگار بگذراند.

اما انجام این کار باعث می‌شود انتقال او به رئال مادرید منتفی شود. اما نیمار بیش از هر چیزی به دنبال رفتن است. اولویت او بارسا است، اما برای او این که از پاریس برود از همه چیز مهم‌تر است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net