پاسخ جورجینا رودریگز به خبر بارداری مجدد
بخش دوم مصاحبه جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو منتشر شده است

همسر رونالدو: بارداری؟ دائما می خورم، عاشق غذا خوردنم

جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس و تیم ملی پرتغال، در گفتگو با برنامه تله سینکو در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. دیروز بخش اول این گفتگو منتشر شد و امروز بخش دوم آن بازتاب یافته است.

ایوان گارسیا، خبرنگاری که مسئولیت گفتگو با جورجینا را عهده دار بود، از همسر رونالدو سوال کرد:« جورجینا رودریگز کیست؟» و همسر اسپانیایی رونالدو جواب داد:« یک زن معمولی. من همچنان همان دوستی های قدیمی ام را دارم و همچنان خودم هستم.»

جورجینا در ادامه به این نکته اشاره کرد که کریس رونالدو و فرزندانش برایش اهمیت فراوانی دارند و گفت:« من همیشه خودم را یک زن خوشبخت در کنار همسر و فرزندانم می دانم.من چند فرزند فوق العاده دارم و مردی که مرا تحسین می کند، مرا دوست دارد، مراقبم است و از من تمجید می کند. او انسان خوبی است و خوشبختم که زندگی ام را با او به اشتراک می گذارم.»

خبرنگار در ادامه درمورد احتمال برگزاری جشن ازدواج جورجینا با کریس رونالدو سوال کرد  وهمسر رونالدو پاسخ داد:« در حال حاضر برنامه ای برای برگزاری جشن عروسی نداریم. در حال حاضر برنامه های هیجان انگیز دیگری برای آینده مان داریم.» ایوان گارسیا سوال بعدی اش را درمورد شایعات متعدد درمورد بارداری جورجینا پرسید و او پاسخ داد:« انگار یک فیل در شکمم دارم. از خوردن خوراکی ها دست نمی کشم. واقعا عاشق خوردن غذا و خوراکی هستم.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net