بارداری همسر سرجیو راموس برای چهارمین بار
همسر سرجیو راموس برای چهارمین بار باردار شده است و این بازیکن بزودی پدر خواهد شد

چهارمین فرزند کاپیتان رئال مادرید در راه است

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید سال 2020 را از نظر فوتبالی با خاطره ای خوش و قهرمانی سوپرجام السپانیا آغاز کرد اما به نظر می رسد که این ستاره از نظر مسائل شخصی هم روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

این مدافع در ضربات پنالتی مقابل اتلتیکو مادرید پنالتی تاثیرگذاری را به ثمر رساند تا 21مین جامش در رئال مادرید را کسب کند. نشریه "لوک" گزارش داده است که راموس کاپیتان رئال مادرید و همسرش پیلار روبیو منتظر تولد فرزند چهارمشان هستند. در حقیقت به همین خاطر بود که راموس در پایان سوپرجام ، توپ بازی را زیر پیراهنش قایم کرد تا به هوادارانش خبر بدهد که صاحب فرزندی جدید خواهد شد.

جونیور، مارکو و آلخاندرو سه فرزند سرجیو راموس و همسرش پیلار روبیو هستند که به نظر می رسد در فصل بهار آنها صاحب فرزندی جدید خواهند شد. در حال حاضر پیلار روبیو در هفته دوازدهم بارداری خود بسر می برد.  پیلار اخیرا گفته بود که دوست دارد کتابی بنویسد تا به زنان در مورد دوران بعد از بارداری کمک کند و به آنها روحیه بدهد.

جالب این است که برادر راموس یعنی رنه هم در حال حاضر منتظر تولد اولین فرزندش است و به نظر می رسد که هر دو برادر در زمانی تقریبا مشابه بچه دار خواهند شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net