5 مشتری جدی برای خرید مسی از بارسلونا
اینده لیونل مسی و بارسلونا به دور از همدیگر به نظر می رسد. این بازیکن آرژانتینی بیش از دو دهه در بارسلونا توپ زده اما هیچ بعید نیست که در تابستان مقصد دیگری را انتخاب کند

مسی می تواند رایگان از بارسلونا جدا شود؛ پنج مشتری جدی برای لئو

سایت ایتالیایی گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که اگر مسی بخواهد در تابستان از بارسلونا جدا شود، پنج گزینه پیش رویش خواهد بود. از سویی در قراردادش بندی به نام "بند قرار " وجود دارد که بر اساس آن اگر مسی یک ماه پیش از اتمام فصل به بارسا خبر بدهد، می تواند به صورت رایگان در پایان فصل از این تیم جدا شود و مقصد جدیدی برای خودش انتخاب کند.

این نشریه ایتالیایی گزارش داده است که پنج باشگاه توان خرید و پرداخت دستمزد مسی را دارند: پاریسن ژرمن، منچسترسیتی، منچستریونایتد، یوونتوس و اینترمیلان. با وجود آن که این باشگاه ها نیازی به پرداخت پول به بارسلونا ندارند اما باید با پرداخت دستمزد نجومی او کنار بیایند. مسی در حال حاضر سالی 50 میلیون یورو دستمزد می گیرد که با احتساب پاداش ها این مبلغ ممکن است تا 85 میلیون یورو برسد. از سویی دیلی میل گزارش داده است که منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای مسی خواهد بود.

مسی هنوز برای تمدید قرارداد با بارسلونا به توافق نرسیده است و پیام اینستاگرامی او علیه آبیدال مدیر ورزشی بارسا باعث شده تا شایعات در مورد افزایش یابند.

از سویی گاتزتا اعلام کرده است که در صورتی که مسی جدا شود، بارسا به سراغ خرید نیمار و لوتارو مارتینز خواهد رفت تا خلاء بازیکن آرژانتینی پر شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net