اتهام پیام صادقیان به عرب مدیرعامل سابق پرسپولیس
مدیرعامل سابق پرسپولیس نسبت به صحبت‌های پیام صادقیان در رابطه با ممانعت او برای بازگشت به این تیم واکنش نشان داد

واکنش عرب به ادعای پیام صادقیان برای پیوستنش به پرسپولیس

پیام صادقیان که بعد از جدایی از پرسپولیس طی فصول اخیر در تلاش برای اثبات توانایی‌هایش و بازگشت به جمع سرخپوشان بود، در فصل گذشته و بعد از ناکامی در این راه در نهایت از فوتبال خداحافظی کرد.

این هافبک تکنیکی و با استعداد که اکنون در ترکیه حضور دارد در بخشی از گفتگوی خود مدعی شده بود در فصل گذشته شانس بازگشت به پرسپولیس را به دست آورده بود و قصد داشته از سپیدرود به جمع این تیم اضافه شود اما ایرج عرب به عنوان مدیرعامل وقت با این موضوع مخالفت کرده و مانع از آن شده است.

ایرج عرب که بعد از استعفا از مدیرعاملی و همچنین هیات مدیره این باشگاه به تازگی از سمت سرپرستی فدراسیون دو میدانی نیز کنار رفته در واکنش به این ادعای پیام صادقیان می‌گوید:

در آن زمان اصلا بحث حضور و جذب ایشان نبود و نمی‌دانم بر پایه چه توافقی این مساله را اعلام کرده‌اند. پرسپولیس در آن مقطع سرمربی نداشت و اگر خاطرتان باشد برای لیست بازیکنان نیز دچار مشکل بودیم که بعد از آمدن کالدرون ایشان اقدام به کنار گذاشتن دو ستاره تیم هم کردند. به این دلیل و البته اینکه هیچ بحثی درباره جذب صادقیان نبوده نمی‌دانم صحبت‌های او به چه دلیل بوده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir