درخواست شکیرا از دولت در دوران قرنطینه
شکیرا که بخاطر پیکه در بارسلون اسپانیا زندگی می کند, از دولت این کشور خواست تا اجازه خروج از منزل را به والدین به همراه فرزندان شان بدهد

درخواست همسر پیکه از دولت اسپانیا برای بچه ها در دوران قرنطینه

شکیرا خواننده کلمبیایی این روزها دوران قرنطینه را در کنار همسرش پیکه و دو فرزندش میلان و ساشا در بارسلونا سپری می کند. جرارد و شکیرا زندگی حرفه ای کاملا مشخصی دارند اما حالا و با شیوع کرونا این فرصت را دارند تا بیشتر در خانه در کنار هم باشند.

خواننده کلمبیایی بیش از 66 میلیون هوادار در اینستاگرام دارد که با انتشار پیامی در مورد وقت گذرانی با پسرش در خانه به شدت جلب توجه کرده است. ساشا پسر این زوج از مادرش عکس گرفته است و به همین خاطر شکیرا در موردش گفته است :" فکر کنم که پسرم ساشا می خواهد عکاس شود."

اخیرا همچنین شکیرا با والدینی که فضای زیادی در خانه هایشان برای مراقبت از بچه ها ندارند، همدردی کرده و نوشته است:

"می دانم که در این روزهای سخت کرونا، والدین با بچه های کوچک باید در تعامل باشند. با آنهایی همدردی می کنم که حیاط یا بالکن در خانه هایشان ندارند تا بچه هایشان بتوانند هوای تازه را تنفس کنند. به نظرم می توان به بچه های این حق را داد تا با والدین به خرید یا گردش حیوانات خانگی از خانه خارج شوند.

باید به بچه ها این حق را داد تا آفتاب را ببینند و هوای سالم را تنفس کنند چرا که این مسئله برای امادگی ذهنی و بدنی انها کلیدی است.

از دولت می خواهم که سیاستی را در نظر بگیرد که به بزرگسالان اجازه بدهد تا یک بچه را به گردش ببرند هر چند که قطعا محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی لحاظ خواهد شد. بچه ها قهرمان های واقعی این درام اجتماعی هستند."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net