پائولو مالدینی درباره اثر کرونا: داشتم می مردم
پائولو مالدینی ستاره سابق تیم میلان پس از بهبودی از کووید ۱۹ هنوز نمی‌تواند مانند گذشته تمرین کند و اثر این بیماری رویش باقی مانده است

بهبود پائولو مالدینی پس از ابتلا به کرونا

پائولو مالدینی و دنیل پسرش، به ویروس کرونا مبتلا شدند. پس از چند هفته آخرین تستشان منفی اعلام شد و از این بیماری بهبود یافتند. اکنون ستاره سابق میلان در تلاش تا شرایط جسمانی‌اش مانند گذشته شود.

اسکای اسپورت چهار کاپیتان فوتبال در لیگ ایتالیا یعنی الساندرو دل پیرو، فرانچسکو توتی، خاویر زانتی و مالدینی را گرد هم آورد. البته با هر یک از خانه‌اش ارتباط برقرار کرد چون ایتالیا همچنان به خاطر بحران کرونا در قرنطینه است.

مالدینی درباره وضعیت جسمانی‌اش گفت: شروع دوباره خیلی سخت است. سعی کردم یکشنبه کمی تمرین کنم و پس از ۱۰ دقیقه داشتم می‌مردم و آن به خاطر این نبود که ۵۲ ساله هستم.

زانتی در ادامه به کنترل دل پیرو و توتی در میدان مسابقه اشاره کرد و گفت: کار خیلی سخت بود. این شرایط همچنان در دیدارهایی که گاهی اوقات بازی می‌کنیم وجود دارد. همیشه بین ما وفاداری و احترام وجود داشت.

دل پیرو درباره توتی صحبت کرد و گفت: رقابت وجود داشت و سپس احترام زیاد که موجب شده بود دوستی به وجود آید.

توتی هم به تجمید از هافبک سابق یوونتوس پرداخت و اظهار کرد: هر بازیکنی دوست دارد برنده توپ طلا شود و دل پیرو بیش از همه ما فرصت کسب این عنوان را داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir