زنده شدن بازیکن فوتبال پس از 4 سال و دستگیری همسرش!!
بازیکن سابق شالکه، چهار سال بعد از اعلام مرگش، زنده پیدا شده و همسر این فوتبالیست سابق شالکه به کلاه‌برداری برای بدست آوردن بیمه عمر او متهم شده است

بازیکن شالکه بعد از چهار سال زنده شد!

هیانیک کامبا، مدافع سابق شالکه که چهار سال پیش در جریان یک تصادف اتوموبیل، مرگ او اعلام شده بود، حالا مشخص شده که زنده و سالم است. این مدافع اهل کنگو که در دوران حضور در شالکه با مانوئل نویر هم‌تیمی بوده، در ژانویه 2016 در کشورش متوفی اعلام شده و به صورت رسمی اعلام می‌شود که کامبا در یک تصادف رانندگی جانش را از دست داده است.

باشگاه آن زمان کامبا، تیم هولز رسما گزارش می‌دهد که این بازیکن سابق شالکه در تصادف رانندگی در کنگو جانش را از دست داده. ولی رسانه‌های آلمانی حالا گزارش می‌کنند که کامبا این روزها در گنزل‌کرشن آلمان زنده بوده و مشغول زندگی است. بر اساس این گزارش‌ها، دادستان‌های آلمان وارد ماجرا شده و تحقیقات درباره این حادثه را آغاز کرده‌اند.

آنته میلک، یک دادستان آلمانی می‌گوید در این پرونده علیه همسر سابق کامبا اعلام جرم کرده چرا که او در زمان اعلام مرگ غیرواقعی کامبا، بیمه عمر او را دریافت کرده. بعد از انتشار این اخبار، همسر سابق این بازیکن پیشین شالکه اعلام کرده که بعد از  منتشر شدن خبر مرگ همسرش دریافته که می‌تواند از بیمه عمر او استفاده کند و خبر نداشته که همسرش زنده است. او حالا به کلاهبرداری متهم شده و دادستان‌ها می‌گویند احتمالا مدارک مربوط به وفات کامبا را جعل کرده است.

روزنامه بیلد می‌گوید کامبا که حالا 33ساله است در جریان تحقیقات این پرونده به عنوان شاهد حضور خواهد داشت. این بازیکن سابق کنگویی در سال 2018 با تسلیم مدارک خود به اداره مهاجرت آلمان خواهان بازگشت به این کشور شده و حالا در گنزل‌کرشن اقامت دارد. دادستان پرونده به بیلد گفت:" کامبا می‌گوید در ژانویه 2016 به همراه چند نفر در سفری در کشور کنگو شرکت داشته که توسط آنها در نقطه‌ای دورافتاده رها شده و پول و همه مدارکش دزدیده شده و او از اینکه مرگش در آلمان اعلام شده خبر نداشته".



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com