کار خیر جورجینا نامزد رونالدو برای کودکان معلول ذهنی بخاطر کرونا
جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو اقدام به خرید 20 هزار ماسک و هدیه دادن آن به افراد بی بضاعت و معلول ذهنی کرده است

نامزد رونالدو برای پیشگیری از کرونا 20 هزار ماسک اهدا کرد

جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو نیز به لیست افرادی اضافه شد که در این روزها به مبارزه با ویروس کرونا کمک مالی انجام می دهند. نامزد ستاره پرتغالی در صفحه اینستاگرامش این کمک مالی را اعلام کرده است.

نامزد کریستیانو رونالدو 20 هزار ماسک را با همکاری شرکت بلا کانواس خریده است و سعی کرده آن را به دست کودکان نیازمند و اشخاصی برساند که دچار معلولیت ذهنی هستند و نمی توانند خودشان ماسک بخرند و بدین ترتیب با استفاده از این ماسک ها می توانند از ابتلا به ویروس کووید - 19 پیشگیری کنند.

جورجینا که یکی از پرطرفدارترین زنان اسپانیایی در اینستاگرام است در صفحه شخصی خود نوشته است:"ماسک زدن یک اقدام اساسی برای محافظت از خودمان در مقابل ابتلا به ویروس کرونا است. جامعه بسیار بزرگی داریم و همه تلاش خود را انجام می دهیم تا تعداد مبتلایان به بیماری جلوگیری کنیم و یکی از اقدامات بسیار ساده برای نجات دنیا ماسک زدن است."

البته این اولین باری نیست که نامزد رونالدو برای مقابله با کرونا اقدامات خیریه انجام می دهد. رونالدو و نامزدش پیش از این با همکاری ژرژ مندس ایجنت سرشناس به جمع آوری کمک برای مقابله با کرونا پرداخته بودند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net