مسی به کدام تیم می رود؛ اینتر, سیتی یا پاری سن ژرمن؟!
سه تیم اینتر میلان, منچستر سیتی و پاری سن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن مسی هستند

سه گزینه مسی در صورت جدایی از بارسلونا؛ شانس بالای اینتر

 اخباری که در مورد جدایی قریب الوقوع لیونل مسی از بارسلونا مطرح شده، سه تیم را گوش به زنگ کرده است. ستاره 33 ساله آرژانتینی دستمزد بالایی دریافت می کند (سالی 50 میلیون یورو) که به نظر می رسد در صورت جدایی از بارسلونا فقط سه تیم توان پرداخت این مبلغ را دارند: اینتر، منچسترسیتی و پاریسن ژرمن.

در حال حاضر مشخص نیست که بارسلونا برای فروش لیونل مسی چه مبلغی می خواهد. نزدیکان مسی تصور می کنند که با توجه به این که فقط یک سال از قرارداد لئو مانده، بارسلونا مبلغی بین 100 تا 150 میلیون یورو را برای فروش او طلب کند. سه گزینه احتمالی مسی در صورت جدایی از نیوکمپ را مرور می کنیم:

اینتر: باشگاه ایتالیایی ماه هاست که رویای خرید مسی را در سر می پروراند و حالا به نظر می رسد که بهترین گزینه برای خریدنش باشند. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که اینتر سرمایه 260 میلیون یورویی برای پرداخت دستمزد مسی در چهار سال آینده را تامین کرده است. تیم نراتزوری امیدوار است که مسی بتواند به صورت رایگان جدا شود و بدین ترتیب به پردرآمدترین بازیکن لیگ ایتالیا بالاتر از رونالدو تبدیل خواهد شد. اینتر می خواهد با مسی قراردادی چهار ساله امضا کند. این باشگاه از سویی می خواهد با وارد کردن لوتارو مارتینز به این انتقال، دل بارسلونا را به دست بیاورد. حضور مسی در اینتر و تقابل احتمالی او با رونالدو در یوونتوس می تواند خاطرات تقابل های دو ابرستاره فوتبال جهان در ال کلاسیکوها را تکرار کند. از سویی سبک زندگی در میلان کمابیش به بارسلونا شباهت دارد و مسی از این حیث هم مشکلی نخواهد داشت.پدر مسی اخیرا در میلان خانه ای خریده تا به شایعات در مورد این انتقال شدت ببخشد.

منچسترسیتی: پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی محبوب منچسترسیتی می تواند در این انتقال به سود تیم انگلیسی باشد. مسی بهترین سالهای فوتبالی خود را زیر نظر گواردیولا داشته است. از سویی باشگاه انگلیسی نیز از نظر مالی مشکلی برای این انتقال ندارد .بدین ترتیب پیوستن مسی به سیتی می تواند به بمب نقل و انتقالات لیگ انگلیس تبدیل شود. سیتی می خواهد طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا را بشکند و مسی می تواند به کمک آنها بیاید. از طرفی آگوئرو یکی از بهترین دوستان مسی هم در ورزشگاه اتحاد توپ می زند.

پاریسن ژرمن: پی اس جی دیگر تیمی است که می تواند لئو را به خدمت بگیرد. باشگاه فرانسوی هم نیمار، یکی از دوستان صمیمی مسی را در ترکیبش دارد و بدین ترتیب دوباره این زوج طلایی می توانند کنار هم بازی کنند. تیم فرانسوی بدین ترتیب با نیمار، امباپه و مسی می تواند مخوف ترین خط حمله فوتبال دنیا را در اختیار داشته باشد. هر چند که مشخص نیست که آیا تیم فرانسوی توان مالی این را دارد تا دستمزد هر سه ستاره را بپردازد یا نه.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net