جزئیات کتک کاری بازیکنان استقلال در فرودگاه
هافبک تیم فوتبال استقلال نسبت به اتفاقات رخ داده در جریان بازگشت این تیم از مشهد واکنش نشان داد

توضیحات فرشید اسماعیلی درباره درگیری فرودگاه

فرشید اسماعیلی در خصوص اتفاقاتی که شب گشته بعد از بازگشت استقلال از مشهد به تهران در فرودگاه مهرآباد رخ داد اظهار داشت: اول از همه باید بگویم من سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و خط قرمزم خانواده‌ام است. در زندگی‌ام نشده کسی به خانواده‌ام توهین کند و من ساکت باشم.

وی افزود: متاسفانه شب گذشته وقتی از فرودگاه خارج شدیم چند نفر بی‌محابا فحاشی یه خودم و خانواده‌ام کردند، نه به من بلکه به سرمربی تیم و بقیه بچه ها. همانطور که گفتم خانواده من خط قرمزم است، در ابتدا به من و خانواده ام فحاشی شد اما چیزی نگفتیم، حتی روزبه چشمی چند بار گفت فحش ندهید.

هافبک استقلال یادآور شد: بعد از ما به یکباره به سرمربی تیم توهین های بدی کردند که باعث ناراحتی همه بچه های تیم شد. ما هیچ مشکی با انتقاد کردن نداریم و مگر در این سال از ما انتقاد نشده اما به خدا ما هم خانواده داریم و این رفتارها در شان استقلال نیست.

اسماعیلی ادامه داد: آن افرادی که دیشب در فرودگاه آن رفتارها را با بازیکنان کردند هواداران استقلال نبودند، در حرفی که می‌زنم شک ندارم چون هوادار استقلال کسی است که در سرما روی سکوها پایش می لرزد و تیمش را حمایت می کند اما به بازیکن و خانواده اش و همچنین سرمربی فحش نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: من در این سالها تا جایی که توان داشتم بای تیم بازی کردم و هیچ منتی هم بر سر کسی ندارم. دست تک تک هواداران استقلال را می‌بوسم و همیشه مدیون حمایت های آنها هستم اما پولِ این فوتبال آنقدر ارزش ندارد که خانواده‌ام فحش بشنوند. باز هم تاکید می کنم مطمئنم آنهایی که دیشب به خانواده و ناموش ما فحش دادند هوادار استقلال بودند.

هافبک تیم استقلال ادامه داد: وقتی  آن اتفاقات افتاد متوجه شدیم ۵۰ نفر در حال فیلمبرداری هستند، در شرایطی که در کل در آن محوطه اصلا ۱۰-۱۵ نفر هم نبود. همه اینها نشان می‌دهد کاری که آن چند نفر کردند برنامه ریزی شده بود. مگر می شود هوادار استقلال به فرهاد مجیدی که این همه سال دل طرفداران تیم را شاد کرده فحاشی کنند؟

اسماعیلی ادامه داد: مگر می‌شود هوادار که بعد از دربی از همه بازیکنان حمایت می‌کرد در چشم بازیکن آن هم بعد از بازگشت تیم از سفر نگاه کند و فحش بدهد؟ اینها همه نشان می‌دهد آن نفرات فقط با برنامه برای فحاشی آمدند و به هدفشان هم رسیدند. من از هواداران استقلال خواهش می‌کنم اسیر بازی این افراد نشوند چون یک عده فقط قصد دارند با سوء استفاده آرامش این مجموعه را بر هم بزنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir