علت دلخوری شدید لیونل مسی از پیکه
گویا لیونل مسی از پیکه بخاطر حمایت نکردن از وی حسابی دلخور است

چرا مسی از پیکه دلخور است؟

بارسلونا تابستان شلوغی را داشت. پس از شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ اخبار عجیبی در این باشگاه مطرح شد که یکی از عجیب ترین باشگاه مربوط به درخواست مسی برای جدایی بود هر چند که در نهایت لئو در نیوکمپ ماندنی شد.

مسی با ارسال فکس به صورت رسمی خواستار جدایی از بارسلونا شد. بازیکن آرژانتینی اما با مخالفت بارسلونا ماندنی شد و تصمیم گرفت که یک فصل دیگر را در نیوکمپ داشته باشد. حالا ادواردو ایندا خبرنگار اسپانیایی می گوید که مسی از این که برخی بازیکنان در ماجرای فکس از او حمایت نکردند دلخور است.

وی اظهار داشت:" در طول این ماجرا مسی انتظار داشت که یکی از بازیکنان بارسلونا به طور ویژه از او حمایت کند اما این اتفاق رخ نداد. روزها می گذشتند و خبری از این بازیکنان نبود. بازیکنان دیگری بودند که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از بازیکن آرژانتینی حمایت کردند اما لئو انتظار داشت که یکی از بازیکنانی از او حمایت کند که سمبل هواداران بارسا بود اما هرگز این اتفاق رخ نداد."

در حقیقت به نظر می رسد که مسی به شدت از دست پیکه دلخور است. این دو بازیکن از زمان حضور در آکادمی بارسلونا سالهاست که کنار هم بازی می کنند و لئو انتظار داشت که جرارد در این ماجرای جنجالی از او حمایت کند اما این اتفاق رخ نداد.

ایندا در ادامه گفت:"در حال حاضر مسی هیچ رابطه ای با پیکه ندارد. شاید در ظاهر همدیگر را بغل کنند تا چیزی را بروز ندهند اما اطرافیانشان می دانند که رابطه شان خراب است. مسی هرگز پیکه را به خاطر حمایت نکردن از خودش نبخشیده است."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net