نامزد میلیاردر جذاب ترین تنیسور زن جهان کیست؟
ماریا شاراپووا به کسی «بله» را گفت که در بریتانیا بیزنس‌من مشهوری است و دوست صمیمی شاهزاده‌ها به حساب می‌آید

نامزد ماریا شاراپووا کیست؟

چند روز پیش ماریا شاراپووا با انتشار پستی در اینستاگرام همه را غافلگیر کرد و خبر از جواب «بله» دادن به «الکساندر گیلکس» داد، کسی که خیلی برای مردم آشنا نبود.

«الکساندر مارک همینگ گیلکس» یک میلیونر بریتانیایی است. او یکی از بنیانگذاران شرکت حراج آنلاین آثار هنری به نام «Squared Circles» است که سال ۲۰۲۰ تأسیس شده و همچنین از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ یکی از بنیانگذاران و رئیس شرکت «Paddle8» بود.

گیلکس بین قدرتمندترین بیزنس‌من‌های دنیای هنر قرار گرفته است. الکساندر ۴۰ ساله از دوستان صمیمی «پرنس هری» و «پرنس ویلیام»، شاهزاده‌های بریتانیا به شمار می‌رود.

الکس بعد از این که جواب مثبت از تنیسور مشهور روسیه‌ای گرفت با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: «ممنون از این که از من پسری بسیار بسیار خوشبخت ساختی. من منتظر یک عمر عاشق تو بودن و یاد گرفتن از تو هستم.»

الکساندر پیش از این یک ازدواج ناموفق داشته. او سال ۲۰۱۲ با «میشا نونو» طراح لباس ازدواج کرد و سال ۲۰۱۷ از او جدا شد.

از سال ۲۰۱۸ هم با ماریا شاراپووا رابطه دارد که حالا به نامزدی رسیده است. این‌دو اولین مرتبه در ژانویه ۲۰۱۸ وقتی در فرودگاه لس‌آنجلس با یکدیگر عکس گرفتند، آشنا شدند و رابطه داشتند. ماریا بعد از اعلام خبر «بله» گفتنش راز جالبی را فاش کرده است: «من از روز اول به تو بله گفتم. این راز کوچک ما بود، مگر نه؟



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir