ناراحتی همیشگی مهرداد میناوند از فیلم جنجالیش در آن ویلا
 دوست صمیمی مرحوم مهرداد میناوند با درگذشت او می‌‎گوید روزهای سختی را سپری کرده است

سهراب بختیاری‌زاده: انتشار آن فیلم میناوند را ناراحت کرد

سهراب بختیاری زاده، در سال 99 با حضور به عنوان سرمربی در تیم شهرخودرو مورد توجه بود و بعد از جدایی‌اش هم حرف و حدیث‌های زیادی شکل گرفت. بختیاری زاده که ارتباط نزدیکی با مرحوم مهرداد میناوند داشت می‌گوید فوت او برایش همچنان غیرقابل باور است.

سال 99 برای شما چطور بود؟

زندگی به هر شکل در هر سال، ماه و هر روز حتی همیشه شیرینی و تلخی دارد؛ بالا و پایین دارد و هیچ چیز ماندگار نیست. انسان باید این را بپذیرد، اینطور نیست که امسال خوب باشد و سال دیگر بد باشد. هیچ چیزی ماندگار نیست، بالاخره ما روزهای تلخ و شیرین را با هم داریم.

برای شما از دست دادن مهرداد میناوند سخت بود.

بله از دست دادن مهرداد یک اتفاقا واقعا بسیار تلخ بود که تا زمانی که زنده هستم نمی‌‎توانم آن را فراموش کنم، حقیقتا خیلی سخت بود. به هر ترتیب روزهای سخت و شیرین جزو طبیعت روزگار است که ما آن را سال‌ها پذیرفتیم و با آن زندگی می‌کنیم. این برای ما پیام دارد و آن هم این بوده که از لحظه لحظه زندگی‌مان استفاده کنیم و لذت ببریم. لذت بردن تنها تفریح نیست، لذت این هم می تواند باشد که بتوانیم مردم را دوست داشته باشیم و با آنهایی که دوست داریم، وقت بگذرانیم.

دلتنگ چه هستید؟

در دوران نوجوانی خیلی بیشتر به ما خوش می‌گذشت و دغدغه‌ها کمتر بود. الان شرایط سنی به گونه‌ای است که دغدغه بیشتر می‌شود و مشکلات را بیشتر حس می‌کنیم. با این حالت نباید شیرینی و لذت ایام نوروز را از دست بدهیم.

از مهرداد میناوند چه خاطره‌ای دارید؟

ما خیلی با هم نزدیک بودیم و رفت و آمد زیادی داشتیم که در واقع او جزوی از خانواده‌ام بود. وقتی مهرداد را از دست دادم انگار که برادرم را از دست دادم. یک نکته‌ای را که هر چند از گاهی تکرار می‌کرد درباره آن فیلمی بود که در ویلا از او گرفته بودند. آن فیلم را پخش کردند که خیلی او را ناراحت کرده بود و به آن خاطر همیشه آن را در ذهن و قلبش داشت. همیشه به من می‌گفت که اگر کار غیرقانونی انجام داده بود باید جریمه می‌شد نه اینکه فیلمی از آن پخش شود و بعدها فرزندش ببیند و به نوعی سرخورده شود. این خیلی برای او اذیت کننده بود و مهرداد واقعا یک استعداد و هنرمند واقعی بود و اعتماد به نفس باعث شده بود که در کارش خیلی موفق باشد. واقعا می‌‎گویم که خیلی حیف شد و زود رفت. باورش برای من خیلی سخت است و دلم تا ابد تنگ او می‌ماند. او بی وقفه عاشق زندگی بود و خیلی با انرژی بود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir