اولین واکنش رسمی یوونتوس به جدایی رونالدو
فدریکو کروبینی مدیرورزشی باشگاه یوونتوس می‌گوید که هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل کریستیانو رونالدو برای جدایی مشاهده نکرده است

رونالدو از یوونتوس جدا نمی شود

آینده کریستیانو رونالدو فوق ستاره 36 ساله پرتغالی یوونتوس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به نظر می رسد خود رونالدو پس از یک فصل سخت به دنبال جدایی از یوونتوس است. قرارداد او با این باشگاه یک سال دیگر تمام می شود و خودش نیز قبل از شروع یورو 2020 اعلام کرد امکان رخ دادن هر اتفاقی برای فصل بعد وجود دارد.

باشگاه یوونتوس پس از یک فصل توام با ناکامی تغییرات اساسی در کادر فنی و مدیریتی‌اش ایجاد کرد. علاوه بر برکناری آندره‌آ پیرلو، فابیو پاراتیچی نیز از مدیریت ورزشی این باشگاه برکنار شد و جای خود را به فدریکو کروبینی داد.

در روزهایی که گفته می‌شود کریستیانو رونالدو هم در آستانه جدایی از یووه است،کروبینی می‌گوید که انتظار دارد رونالدوی 36 ساله پس از تعطیلاتش به یوونتوس برگردد.

او گفت:« ما هیچ نشانه‌ای از جدایی رونالدو دریافت نکرده‌ایم. فصل گذشته او در 44 بازی‌اش 36 گل زد. آمارها همیشه همه چیز را نمی‌گویند و گاهی خیلی چیزها را هم پنهان می‌کنند. ما خوشحالیم که رونالدو به محض پایان تعطیلاتش به ما ملحق خواهد شد. من گوی شیشه‌ای برای پیشگویی ندارم اما فعلاً که هیچ نشانه‌ای درباره انتقال او وجود ندارد.»



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir