روابط پرتعداد لوئیس همیلتون با زنان؛ از ریانا تا نیکی میناژ
لوئیس همیلتون ستاره فرمول یک و پیشتاز همیشگی این رقابت‌های جذاب، به لطف شهرتش در مسابقات اتومبیلرانی با بسیاری از دخترهای مشهور دنیای موسیقی و مُد ارتباط داشته است

نگاهی به روابط پرتعداد لوئیس همیلتون؛ ستاره فرمول یک

لوئیس همیلتون در طول این سال‌ها از رانندگی در فرمول یک فراتر رفته و به لطف روابط متعدد با افراد مشهور پا به دنیای سلبریتی‌ها گذاشته است.

گفته می‌شود که این مرد ۳۶ ساله بیش از ۲۳۰ میلیون پوند ثروت دارد و با سوپرمدل‌ها و ستاره‌های پاپ قرار ملاقات‌های پی‌درپی داشته اما هنوز موفق نشده که جفت ماندگار زندگی خود را پیدا کند.

در این بخش افراد زیبایی که لوئیس در طول زندگی با آن‌ها رابطه عاشقانه داشت را از نظر می‌گذرانیم.


دنیله لیود

لوئیس در سال ۲۰۰۲ زمانی که یک راننده نوجوان بود، با بازیگر مجموعه تلویزیونی «Celebrity Big Brother» دنیله لیود قرار می‌گذاشت. رابطه آنها شش ماه به طول انجامید اما این زوج به دلیل فاصله زیادی که از هم داشتند جدا شدند. آن‌ها دوست هم باقی ماندند و زمانی که لیود در سال ۲۰۰۴ دختر شایسته انگلیس شد، لوئیس هم در مراسم حضور داشت. لیود هم در سیلورستون برای تشویق لوئیس حاضر شده بود.


جودی ما

ظاهراً لوئیس همزمان با لیود، با جودی ما که دختر تاجر هنگ‌کنگی به نام مابوکی هست هم دیدار می‌کرد. جودی و لوئیس در مدرسه هنرهای کمبریج با هم آشنا شدند و به مدت ۴ سال با هم قرار می‌گذاشتند. رابطه عاشقانه آن‌ها در سال ۲۰۰۷ به پایان رسید اما بعد از جدایی با هم دوست ماندند. لوئیس یک بار در مورد جودی گفته بود: «تنها مشکل کار من این است که وقت چندانی برای دیدن جودی ندارم. او بهترین دوست من است و ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم.»


لوتا هینتسا

بخاطر رشته‌اش کاملاً منطقی است که لوئیس با دختر پزشک سابق مک‌لارن آکی هینتسا مرتبط باشد. او در سال ۲۰۱۳ دختر شایسته فنلاند شد. این دو اغلب با هم دیده می‌شدند و گزارش‌ها حاکی از آن بود که با هم رابطه دارند. اما لوتا این موضوع را کاملاً انکار کرد و گفت که آن‌ها فقط دوست معمولی هستند.


ویویان بورکهارت

دختر شایسته جهان با راننده ماشین‌های مسابقه‌ای رابطه خوبی برقرار کرده بود اما گزارش‌ها می‌گویند که در سال ۲۰۰۸ به خاطر نیکول شرزینگر رها شد. بورکهارت ادعا می‌کند که لوئیس او را به خانه‌اش در سوئیس دعوت کرده بود و بعد او را به جشنواره فیلم کن برد تا بر روی فرش قرمز ظاهر شود. تنها چند هفته بعد لوئیس با ستاره گروه «پوسی‌کت‌دالز» دیده شد و این موضوع ویویان را در بهت و ناباوری فرو برد.


نیکول شرزینگر

شاید بهتر باشد بگوییم نیکول عشق زندگی لوئیس بوده یا عشقی که از دست رفته است. این دو به مدت ۷ سال رابطه سرد و گرمی داشتند تا اینکه دوباره در سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند. این زوج همدیگر را در جوایز موزیک ویدئوهای MTV ملاقات کردند و در نگاه اول عاشق هم شدند. اما قهرمان فرمول یک اعتراف کرد که مجموعه خودروهایش همیشه در اولویت قرار دارد: «ماشین‌هایم عشق من هستند.»



ریانا

لوئیس و خواننده «چتر» معروف به نظر جدایی‌ناپذیر می‌رسیدند، و با هم در باربادوس و نیویورک دیده می‌شدند. دوباره اما لوئیس موضوع «دوست معمولی» بودن را پیش کشید! «می‌دانید، من ریانا را از مدتها قبل می‌شناسم. ما مدتی با هم دوست بودیم و هرازگاهی با هم بیرون می‌رفتیم!» اما شایعات فراوانی در مورد اینکه این دو نفر می‌خواهند رابطه خود را عمیق‌تر کنند شنیده میشد، تا اینکه ریانا به این نتیجه رسید که نمی‌خواهد خودش را محدود کند.


ریتا اورا

انگار پس از شرزینگر، علاقه لوئیس به ستاره‌های پاپ بیشتر شد. گفته می‌شد که این خواننده در سال ۲۰۱۶ شیفته لوئیس همیلتون شده بود و آن‌ها در سال ۲۰۱۷ با هم در استودیوی موسیقی کار می‌کردند. و در هفته تولد ۳۱ سالگی لوئیس، ریتا اورا در حال تشویق او در مسابقات رالی ابوظبی دیده شد. این زوج هیچوقت رابطه خود را تأیید نکردند اما به نظر می‌رسید که از وقت گذراندن با همدیگر لذت می‌بردند.


نیکی میناژ

نیکی و لوئیس همه را کنجکاو کردند. آیا دوست معمولی بودند؟ آیا رابطه عاشقانه داشتند؟ پرنسس پاپ و پسر ماشین‌باز اولین بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه مد الکساندر وانگ باهم دیده شدند. سپس دست در دست در مراسم TommyXLewis در سال ۲۰۱۸ حضور پیدا کردند. چند روز بعد هم از در هتل با هم بیرون آمدند و با هم دوچرخه‌سواری کردند.


جزمین ساندرز

همیلتون در طول فصل ۲۰۱۹ فرمول یک رابطه عاشقانه‌ای با جزمین برقرار کرد. او مهمان هفته مد پاریس بود و در حال شام خوردن با این مدل آمریکایی دیده شد. اما به رسانه‌هایی که در مورد روابط این دو نفر حرف می‌زدند توپید. او در اینستاگرامش نوشت: «دنیای غم‌انگیزی است که در آن یک مرد نمی‌تواند بدون اینکه رسانه‌ها برایش حرف دربیاورند با دوستان و همکارانش وقت بگذراند.»


ویکتوریا اودینتکووا

ویکتوریا تایید کرد که وقتی لوئیس مجرد بود با هم رابطه عاشقانه داشتند. این مدل ۲۶ ساله روسی گفت: «رابطه ما سطوح مختلفی داشت. یک زمانی خیلی عاشقانه بود. او داشت از من خواستگاری می‌کرد. اما بعداً این رابطه تبدیل به رابطه دوستی شد. من در روسیه زندگی می‌کنم و او خارج از کشور ماست. ما دیگر دوستانی هستیم که گاهی به هم پیام می‌دهند و مناسبت‌های مختلف را به  هم تبریک می‌گویند.»


سیندی کیمبرلی

این مدل اسپانیایی که قبلاً با جاستین بیبر بود، در سال ۲۰۱۹ با لوئیس دیده می‌شد اما بعداً فاش کرد که مادرش و گربه‌هایش اولویتش هستند: «در حال حاضر ما فقط دوست معمولی هستیم. هر رابطه دوستی می‌تواند به عشق منجر شود. ۷۰ درصد قلب من قبلاً اشغال شده، توسط مادرم و گربه‌هایم.»


جنت گوسمن

در حال حاضر موضوع رابطه گوسمن و همیلتون شنیده می‌شود. این مدل در اینستاگرام ۱٫۹ میلیون دنبال‌کننده دارد. آنها امسال همدیگر را در مت گالا ملاقات کردند و بعد از مراسم باهم دیده شدند. اما طبق معمول گفته می‌شود که ما فقط دوست معمولی هستیم و هیج رابطه عاشقانه‌ای بینمان شکل نگرفته است.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی