در پايان ديدار تيم‌های بايرن‌مونيخ و رئال‌مادريد كه جمعه شب در ورزشگاه آليانس ‌آره‌نا‌مونيخ انجام گرفت، فلورينتو پرس عليه سامی خديرا، حرف‌هايی بر زبان آورد كه باعث تاسف است...

    خودداری هافبك مسلمان مادرید از عكس گرفتن با یك زن مدل با اعتراض رئیس رئال همراه شد.

در پایان دیدار تیم‌های بایرن‌مونیخ و رئال‌مادرید كه جمعه شب در ورزشگاه آلیانس ‌آره‌نا‌مونیخ انجام گرفت، فلورینتو پرس علیه سامی خدیرا، حرف‌هایی بر زبان آورد كه باعث تاسف است.

در این بازی همه چیز برای رئال و خدیرا تازه وارد خوب پیش می‌رفت. در این جدال كه به مناسبت جشن تقدیر از زحمات چندین دهه فرانتس‌بكن باوئر، چهره اسطوره‌ای ژرمن‌ها ترتیب یافته بود، رئال در ضربات پنالتی بر حریف غلبه كرد و صاحب جام منظور شد. خدیرا هم اولین حضورش را خوب جشن گرفت.

به قول خورخه والدانو، مدیر ورزشی رئال، بازی خدیرا دید وسیعی داشت، پاس‌های خوبی داد و شور زیادی را هم وارد مسابقه كرد؛ ولی پس از آنكه سوت پایان بازی به صدا درآمد، اولین درگیری با رئیس باشگاه برایش به وجود آمد.

هنگامی‌كه بازیكنان می‌خواستند ورزشگاه را ترك كنند، پرس به بازیكنانش دستور داد كه با یك خانم كه مدل تبلیغاتی بود، عكس بگیرند. در این حال، همه نفرات تیم كهكشانی این كار را كردند؛ ولی خدیرا از انجام این كار خودداری كرد و فوری سوار بر اتوبوس بازیكنان شد.

چند دقیقه بعد، او از اتوبوس خارج شد تا با چند تن از دوستانش عكس بگیرد كه به یك باره پرس از كوره در رفت و بازیكن آلمانی و تازه وارد را فراخواند. وی گفت: "وقتی چیزی را دستور می‌دهم، همه با باید بپذیرند. فهمیدی؟ " وقتی خدیرا به اتوبوس بازگشت، پرس علیه او زیر لب حرف زد؛ حتی این بازیكن را كله پوك خواند.

عالی‌ترین مقام رئال كه حتی در روزهای واپسین جام‌جهانی در پی جذب و استخدام هافبك متولد اشتوتگارت و فرزند پدری تونسی و مادری آلمانی است، رفتاری بحث‌انگیز داشت. وی پس از پیكارهای آفریقای‌جنوبی از اشتوتگارت جدا شد و به تیم متمول شهر مادرید ملحق شد.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:fardanews.com