تصاویر او با سه دختر دیگر از خیانت بازیکن ملی پوش انگلیسی به.....
 
 پیتر کراوچ به زودی از هفتمین روز هفته که طبق

 یک سنت دیرینه در انگلیس روزی است که همه نشریات زرد باهم منتشر می شوند و روی کیوسکها می آیند، متنفر خواهد شد. کراوچ که هفت روز پیش روی جلد نشریه " اخبار جهان " رفته بود،به فاصله یک هفته بازهم سوژه داغ نشریات زرد بریتانیایی شد.
دفعه قبل مهاجم تاتنهام به دلیل اینکه هشتصد پوند به یک دختر نوزده ساله به نام مونیکا مینت پرداخت کرده و با او روابط نامشروع برقرار کرده بود، مورد انتقاد و سرزنش رسانه ها قرار گرفت و این بار هم تصاویر او با سه دختر دیگر از خیانت بازیکن ملی پوش انگلیسی به آبی کلانسی نامزد سرشناس او پرده برداشتند. البته این اتفاق در جریان تعطیلات تابستانی ماه گذشته کراوچ و نامزدش در فرانسه رخ داده است.

 نکته جالب اینجاست که در شب خیانت کرواچ، نامزد او به لندن رفته بود تا یک برنامه تلویزیونی اجرا کند و در همان برنامه هم از تصمیمات خود برای ازدواج با کرواچ گفته بود. ولی کراوچ ترجیح داده بود تمام مدت را با دوستان جدیدش به خوشگذرانی بپردازد. ضمن اینکه این عده تعریف کرده اند وقتی که از او در مورد آبی سوال کرده اند کرواچ با قیافه ای عجیب گفته که نمی داند او کجا رفته است.

تصاویری که توریستهای کنجکاو از کرواچ گرفته اند، برای او دردسرهای زیادی درست کرده است. برای اینکه شاهدان عینی گفته اند که کرواچ مایه شرمساری انگلیسی هاست. برای اینکه وقتی به دلیل استفاده بیش از حد مشروبات الکلی مست بوده و در حالت غیرطبیعی قرار داشته، متوجه رفتارش نبوده است. این توریستها از قصد از کراوچ در این شرایط عکس گرفته اند تا او بابت رفتار زشتش تنبیه شود. برای اینکه نامزد او در انگلیس شخصیت محبوب و دوست داشتنی است و او نمی تواند به خودش اجازه دهد با وی چنین رفتاری داشته باشد.

این توریستها گفته اند که از قصد این عکسها را از کرواچ گرفته اند تا نامزد او بفهمد که کرواچ چه جور آدمی است و لیاقت او فردی به مراتب با شخصیت تر از مهاجم تاتنهام است. کلانسی قصد داشت بعد از اتفاقی که افتاده بود کراوچ را ببخشد. او حتی کراوچ را در صورت وقوع یک خیانت دیگر تهدید به جدایی و برهم زدن نامزدی کرده بود. قرار بود این دو ژوئن سال آینده باهم ازدواج کنند. اما سه روز بعد از این تهدید، بمب خبری جدید منتشرشد.

این بار خانواده آبی به گزارش دیلی استار دختر خود را مجبور کرده اند تا کرواچ را برای همیشه رها کند. مهاجم تاتنهام حالا نگران این است که دختران دیگری که او با آنها به نامزدش خیانت کرده بوده هم مثل ماجرای تایگروودز هویت خود را فاش کنند و برگرفتاریهای او بیفزایند. اما اگر کرواچ نگران آینده خود است نه هری ردنپ و نه فابیو کاپلو حاضر نیستند هیچ یک ازاین اشتباهات او را نادیده بگیرند.

 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tacklesevvom.com