در این برنامه زنده تلویزیونی هر از چند دقیقه کسی از بیرون کاغذهایی که روی آن نکات...

  

 

- علی دایی که بلافاصله بعد از دیدار سنگین مقابل راه آهن به استودیو برنامه 90 وارد شده بود بسیار پر انرژی نشان می داد و هر از چند گاهی با فردوسی پور بگو بخند می کرد، او  مجموعه مفصلی از قراردادها، متمم، چک و برگه های مالیاتی را با خود همراه آورده بود و مدعی بود که فدراسیون بر خلاف امضای کفاشیان و تعهد قبلی مبنی بر پرداخت مالیات عمل کرده است.
علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف بصورت تفلنی کوشید با استدلال های خود از رای صادره در دادگاه استیناف حمایت کند اما برای برخی پرسش های دایی پاسخی نداشت.
- در یک تماس تلفنی با تاج نیز مشخص شد حق با دایی است و کفاشیان بصورت شفاهی قول داده بود که مالیات قرارداد دایی را بپردازد، سرمربی اسبق تیم ملی نیز مدعی است که این رویه در مورد مربیان دیگر هم صدق می کرده اما فدراسیون در مورد او بدعت به خرج داده اشت، دایی چند بار مدعی شد که اگر آقای کفاشیان دست روی قرآن بگذارد و بگوید چنین قولی مبینی بر پرداخت مالیات نداده است او از طلب خود خواهد گذشت.
- در این برنامه زنده تلویزیونی هر از چند دقیقه کسی از بیرون کاغذهایی که روی آن نکات کمکی در مورد بحث نوشته شده بود را به دایی می رساند.
- دایی اعتراف کرد که بصورت هیجانی به پیشنهاد پذیرش سرمربیگری تیم ملی پاسخ داده و از محمد دادکان نیز عذرخواهی کرد که راهنمایی او در مورد عدم پذیرش این سمت را نپذیرفته است.
- علیرغم تلاشی که عادل فردوسی پور به خرج داد دایی جمله تازه ای در مورد مایلی کهن نگفت و تنها بیان داشت که او بزرگ و سرمربی من است و باید من از او یاد بگیرم، اما در این ماجرا من شروع کننده نبودم.
- علی دایی مصرانه از عملکرد تیم اش در مقدمانی جام جهانی دفاع کرد ولی پذیرفت که بدترین بازی اش را مقابل امارات در این کشور انجام داده است، او گفت اتفاقاتی در اردوی تیم ملی رخ داد که هرگز آنها را فاش نمی کند و او در آن بازی خودش را قربانی کرد.
- دایی با اکراه در مورد مدرسه ای که در اردبیل ساخته و آن را به بیت المال هدیه کرده سخن گفت و عنوان کرد من مانند بعضی نیستم که تنها در مورد بیت المال حرف بزنم، من حق ام را می خواهم.
- بازخوانی پرونده چگونگی انتصاب و اخراج علی دایی در تیم ملی باعث شد که دایی از علی آبادی نام ببرد و او را مسئول مستقیم این کار عنوان کند.
- در این برنامه مشخص شد که علی دایی تاکنون 800 میلیون تومان از فدراسیون فوتبال بابت قراردادش دستمزد دریافت کرده است.

 

 

گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tacklesevvom.com