انتشار گزارشی از وضعيت خانوادگی بازيكن انگليس تيم لوس‌‌آنجلس‌گالاكسی باعث حيرت مردم بريتانيا شد...

  

 

در شرایطی كه دیوید بكام به خاطر سال‌ها بازی در بالاترین سطح فوتبال جهان و حضور در تیم‌های منچستریونایتد، رئال‌مادرید اسپانیا و آ.ث‌میلان ایتالیا به ثروت هنگفتی رسیده و در كنار برخورداری از درآمدهای سنگین تبلیغاتی، به عنوان یكی از سه بازیكن متمول جهان مطرح است، اعضای خانواده‌اش اكنون در شرایط سخت مالی به سر می‌برند.
لین بكام، 38 ساله، ‌خواهر بزرگ‌تر وی و مادر سه فرزند، اكنون با مستمری هفته‌ای 200 یورویی در تنگناهای مالی است. این خانم پس از اینكه مدت‌ها توسط برادر ورزشكارش حمایت مالی شد، پس از جدایی از ‌همسرش، به اداره حمایت‌های اجتماعی پناه برد تا با حقوق مستمری بتواند با دشواری هزینه زندگی خود و فرزندانش را تامین كند. هرچند وی و بچه‌هایش اكنون در خانه‌ای اقامت دارند كه دیوید 12 سال قبل خریداری كرد. با این حال، مناسبات او و برادرش در ماه‌های اخیر به سردی گراییده كه علت این امر، رفتار عجیب كالین (شوهر جدا شده‌اش) به خاطر خرید و فروش مواد مخدر بوده است.

با توجه به این شرایط، خواهر بكام قصد ازدواج مجدد داشت؛ اما هنگامی كه تلاش‌ها برای ازدواج جدی شد، نامزد جدید وی به خاطر برخورد فیزیكی با همسر سابقش به زندان افتاد.
دیوید بكام اكنون همراه همسر و سه فرزندش در لوس‌انجلس به سر می‌برد. وی به خاطر مصدومیت شدید تاندون آشیل در ابتدای بهار، حضور در جام جهانی 2010 را از دست داد.  

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:parsfootball.com