خبر دعوای علی دایی و فدراسیون فوتبال به خارج از مرزهای ایران رسید...

 

علی دایی که در برنامه نود هفته گذشته با رئیس شورای استیناف فدراسیون فوتبال به توافق نرسید مسئولان فدراسیون فوتبال را تهدید می‌کند که به زودی شکایت خود را به فیفا خواهد داد.

او می‌گوید: «نظر کفاشیان برایم محترم است. کفاشیان را جدا از ریاست فدراسیون فوتبال دوست دارم، اما من در حال پیگیری کارهایم هستم و گذشت زمان و رای فیفا نشان می‌دهد که من به نتیجه می‌رسم یا آقای کفاشیان.»

او حتی می‌گوید با این‌که تمام حرف‌هایش را زده، حاضر است با علی کفاشیان هم مناظره کند: «حاضرم با کفاشیان مناظره کنم. کسی که کم می‌آورد دروغ می‌گوید و حق را ناحق می‌کند. من تمام مدارکم را ارائه کردم و حالا آنها ناراحت آن رسید زرد رنگی هستند که من دارم. گفته‌اند که حراست فدراسیون دنبال این است که ببیند این برگه دست من چکار می‌کند، اما آنها فراموش کردند که رسید سه برگی را به من دادند و من براساس روال طبیعی یک برگه را دست خودم نگه داشتم و دو برگه دیگر را به فدراسیون فوتبال دادم.»

دایی که تصمیمش را برای شکایت به فیفا گرفته است ادامه می‌دهد: «مدارکم را برای ترجمه داده‌ام و به همین زودی شکایتم را به فیفا می‌فرستم. به نظر من کسانی به بیت‌المال ضربه می‌زنند که با شکایت از برانکو باعث می‌شوند او برای دفاع از خود به فیفا شکایت کند و او با دفاعش ‌٤٠٠ هزار دلار می‌گیرد.»

دایی در حالی پیگیر گرفتن پول خود از فدراسیون فوتبال است که اخبار مرتبط با این موضوع حتی به خارج از مرزهای ایران نیز رسیده است. تلویزیون ART عربستان در بخش خبری خود به این ماجرا اشاره کرده و نکته جالب اینجاست که مفسر این تلویزیون گفته که ایرانی‌ها هنوز درگیر باختی هستند که به عربستان داده‌اند. اشاره او به باخت تیم ملی مقابل عربستان است که نتیجه‌اش برکناری علی دایی از سرمربی‌گری تیم ملی بود. این شبکه تلویزیونی دقیقا اشاره کرده که علی دایی هنوز دنبال گرفتن پول خود از فدراسیون فوتبال ایران است.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:khabaronline.ir