سرمربی تيم فوتبال سايپا گفت: ديگر درباره مسايل غير در داخل زمين فوتبال صحبت نمی‌كنم، زيرا حرف‌های من وارونه نوشته و پخش می‌شود...
 
محمد مایلی‌كهن شنبه شب در كنفرانس خبری پس از دیدار مقابل پاس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تماشاگران این دیدار شاهد یك مسابقه جذاب و تماشایی بودند و هر دو تیم نمایشگر یك فوتبال منطقی و خوب بودند.

وی افزود: هر دو تیم با هدف كسب سه امتیاز به این مسابقه قدم گذاشته بودند اما ما بازی زیباتری را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: برابر پاس و هواداران پر شورش بازی كردیم كه به شدت این تیم را تشویق می‌كردند، اما اگر مدافع ما آن اشتباه را مرتكب نمی‌شد و توپ را به درستی دفع می‌كرد، گل دوم را دریافت نمی‌كردیم و می‌توانستیم برنده مسابقه باشیم.

وی با تایید ضعف دفاعی این تیم‌ عنوان كرد: تعداد گل‌های خورده ما تا اینجای كار زیاد است و این مسئله مشكلات دفاعی تیم ما را تایید می‌كند؛ نفرات جدیدی را جذب كرده‌ایم كه برای هماهنگی با سایرین احتیاج به زمان دارند.

مایلی‌كهن در مورد حواشی فوتبال و اختلافش با مهدی دادرس گفت: دیگر درباره مسایل غیر در داخل زمین فوتبال صحبت نمی‌كنم، زیرا كه حرف‌های من وارونه نوشته و پخش می‌شود.

وی در پایان در مورد تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تعطیلات در روزهای فیفا است و ما مشكلی برای تعطیلی لیگ نداریم؛ من هم به عنوان یك هوادار تیم ملی از دیدارهای دوستانه با چین و كره در این روزها استقبال می‌كنم.
 
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:farsnews.ir