هافبک استيل‌‌آذين صحبت‌های مطرح شده از جانب وی مبنی بر پيشنهاد پرسپوليس را رد کرد....
 
علی کریمی در گفتگو با وب سایت شخصی اش عنوان کرد:‌ من همیشه برای خبرنگاران احترام خاصی قائل بوده و هستم به همین دلیل وقتی می بینم یک خبرنگار یا گزارشگر تا پایان بازی منتظر می‌‌ماند که مصاحبه‌ای را انجام دهد نمی‌توانم پاسخ منفی به خواسته‌اش بدهم و بخاطر احترامی که برایشان قائل می‌شوم به سوالاتشان پاسخ می‌دهم اما متاسفانه بعضی از این دوستان مطالب دیگری را هم از قول من انعکاس می‌دهند که صحبت‌های من نبوده است.

 وی گفت: معمولا بعداز بازی و درحالی که بازیکن هنوز از زمین خارج نشده و تحت فشار بازی قرار دارد دوربین ها برای مصاحبه به سراغ بازیکن می‌آیند که اگر حرف نزنیم بی احترامی می‌شود و اگر هم حرف بزنیم که در آن شرایط ممکن است بعضی ها طور دیگری برداشت ‌کنند.

کریمی تصریح کرد: بعداز بازی با تراکتورسازی از من در مورد آقای دایی و کریم باقری سوال شد که در جواب گفتم از حمایت های ایشان تشکر و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و هیچ صحبتی از پیشنهاد پرسپولیس نکردم. درباره آقا کریم هم به دلیل انتخابشان به عنوان بازیکن اخلاق ضمن تبریک گفتم که به حقشان رسیدند.به همین دلیل تصمیم گرفتم که از این پس فقط با وب سایت خودم صحبت کنم و از خبرنگاران که همیشه نسبت به من لطف داشتند خواهش می‌کنم برای حفظ آرامشم اجازه دهند مصاحبه‌ای نداشته باشم.

 وی در پایان در خصوص حواشی بازی با تراکتورسازی گفت: من قبل از بازی هم گفتم هیچ مشکلی با هواداران تراکتورسازی نداشته و ندارم و دیدید که در جریان بازی هم هیچ اتفاقی نیفتاد و همان یکی دو مرتبه‌ای که بعضی از آنها شعارهایی دادند دیگر مشکلی پیش نیامد که البته جا دارد از فراز کمالوند بخاطر محبتی که به من داشت تشکر کنم.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:football3.ir