اصلا توقع نداشت تا در بازی با استقلال هواداران این طور علیه او موضع بگیرند.خسرو تهدید کرده که اگر به تیم رقیب یعنی پرسپولیس رفت آنها ناراحت نشوند...
 
هنوز هم ناراحت است،با اینکه سه روز از بازی استقلال و سپاهان گذشته است خسرو نمی تواند صدای سکوهای ورزشگاه آزادی را که در گوشش نجوا می کنند را دور بریزد.90 دقیقه شعار علیه بازیکنی که به قول خودش نقش پررنگی در قهرمانی استقلال در دو فصل پیش داشته است بد جور روی اعصابش تلنگر می زند:«آنها خط گرفته بودند،نمی دانید چقدر سخت است که همه ورزشگاه عله ات شعار بدهند»
حیدری این را می گوید و ادامه می دهد:«مطمئنم آنها خط گرفته بودند.این شعار هواداران نبود و آنها را کنترل می کردند!اگر بازی کردن من خیلی مهم باشد ، امیر قلعه نویی که حضورش برابر استقلال از من مهمتر است. چرا پس شعارها علیه او با برخوردشان نسبت به من قابل مقایسه نبود؟ آنها من را نشان کرده بودند و خوب داشتند خط می دادند . کاری کردند که از خودم بدم آمد. باورم نمی شد به من داشتند فحش می دادند که دو سال بهترین بازیکن شان بودم.»
خسرو که هرگز نمی تواند آن جمعه سیاه و اهانت هایی را که به او کردند را از سرش بیرون کند در پایان می گوید:« من حرفم این است که خسرو حیدری که دو فصل تمام برای استقلال زحمت کشید ، گل زد ، پاس گل داد و تلاش کرد تیم قهرمان لیگ شود چرا باید این طور فحش بخورد. الان واقعا خیلی ناراحتم . این قدر ناراحت که فکر نمی کنم دیگر هیچ وقت به استقلال برگردم. با من طوری برخورد کردند که انگار رفته باشم پرسپولیس.»
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:khabaronline.ir