اين اتفاق فقط می‌تواند دو منشأ داشته باشد؛‌اول اينكه كفگير حسين هدايتی مالك ثروتمند باشگاه به ته ديگ خورده و دوم اينكه او قصد دارد مديرعامل باشگاه را برای كناره‌گيری تحث فشار بگذارد...
 
 امروز صبح پرده تازه‌ای  از مشكلات باشگاه استیل آذین گریبان این تیم را گرفت و بازیكنان كه برای تمرین به زمین دستگردی رفته بودند با ممانعت مدیر مجموعه برای جضور در زمین تمرین مواجه شدند این اتفاق پس از آن اتفاق افتاد كه به گفته یكی از مسئولان باشگاه استیل آذین وجوه خود را برای تمرین در زمین دستگردی به حساب مجموعه دستگردی واریز نكرده است.
ظاهرا قبل از این تذكرات لازم به مدیرعامل باشگاه داده شده بود و وی با ریش گرو گذاشتند موضوع را به تعویق انداخته است اما در نهایت امروز كار از كار گذشت و به بازیكنان اجازه تمرین ندادند.
این اتفاق فقط می‌تواند دو منشأ داشته باشد؛‌اول اینكه كفگیر حسین هدایتی مالك ثروتمند باشگاه به ته دیگ خورده و دوم اینكه او قصد دارد مدیرعامل باشگاه را برای كناره‌گیری تحث فشار بگذارد. هدایتی در خبری كه امروز صبح منتشر شده است به دلیل دلگیری(!) از اتفاقات پیش آمده اعلام كرده قصد دارد تیم‌داری را رها كند اما نكته  جالب این است كه ناسلامتی او مالك باشگاه است و نه یك فرد عادی. راستی كناره‌گیری یك مالك چه معنایی باید داشته باشد!‌ آیا باشگاه اسیتل آذین به فروش گذاشته خواهد شد؟ و یا اینكه آیا همه چیز با كناره‌گیری آجورلو به حالت عادی بازخواهد گشت؟
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport 
منبع:goal.com