عادل فردوسی‌پور می‌تواند مثل همیشه برنامه نود را اجرا کند.....

 حسین ذکایی دبیر گروه ورزش سیما در مورد ابهام‌هایی که در پخش برنامه نود وجود دارد می‌گوید: «هیچ مشکلی برای پخش برنامه نود در طول هفته‌های آینده وجود ندارد. نود این هفته هم مثل هفته‌های گذشته روی آنتن می‌رود.»

چیزی که باعث شده دبیر گروه ورزش سیما این حرف را بزند جملات پایانی عادل فردوسی‌پور در برنامه نود دوشنبه شب هفته گذشته بود. او در آن برنامه گفت: «امیدوارم بتوانیم برنامه نودی را اجرا کنیم که کامل و صریح در آن حرف بزنیم.» پس از این جمله بود که صحبت از قهر عادل فردوسی‌پور و انصراف او از اجرای برنامه نود در هفته‌های آینده مطرح شد. قهر عادل فروسی‌پور در حین اجرای برنامه نود ناشی از دعوای او با یکی از مسئولان شبکه 3 بود.

فردوسی پور که بامداد سه شنبه و در لحظات پایانی برنامه به ناگهان خشمگین شد، لحظاتی قبل از اینکه روی صحنه بیاید با مدیر پخش شبکه سه اختلاف پدا کرده بود و صدای‌شان را برای هم بالا برده بودند. فردوسی‌پور برای تکمیل برنامه‌اش نیاز به 7 دقیقه وقت اضافه داشت اما مسئول پخش شبکه اصرار داشت راس ساعت 1:35 آنتن از فردوسی پور گرفته می‌شود. او حتی اصرار داشت اگر تا قبل از این ساعت عادل برنامه را تمام نکند، شبکه وسط برنامه هم که باشد، نود را قطع می‌کند.

خشم عادل فردوسی‌پور هم از همین مسئله بود. اما ذکایی در مورد این مسئله می‌گوید: «هفته قبل که به عادل وقت داده نشد، واقعا امکان این وجود نداشت که به برنامه نود وقت اضافه بدهیم. طبق برنامه‌های شبکه، نود باید در آن ساعت تمام می‌شد.»

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:khabaronline.ir