پس از حرف و حدیث‌هایی که هفته‌ی گذشته درباره‌ی کاهش مدت زمان...


 

پس از حرف و حدیث‌هایی که هفته‌ی گذشته درباره‌ی کاهش مدت زمان برنامه «90» و پخش نشدن مصاحبه علی کریمی عنوان شد، شامگاه دوشنبه(15 شهریورماه) به صورت زیرنویس، مدت زمان پخش این برنامه تعیین شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شامگاه 15 شهریور ماه، زمان پخش برنامه «90»، 22 و 35 دقیقه اعلام شد و در ابتدای پخش این برنامه از زیرنویسی استفاده شد که مدت زمان کل آن را به 150 دقیقه محدود می‌کرد.


پیگیری آخرین وضعیت قراداد علی دایی با فدراسیون فوتبال، گفت‌وگو با کفاشیان و تاج، تحلیل‌بازی ایران مقابل چین در گفت‌وگو با بیژن ذوالفقارنسب و گفت‌وگو با احمد هاشمیان رییس کمیته پزشکی و مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال بخش‌های مختلف«90» دوشنبه شب را شامل می‌شد.

بر این اساس احمد هاشمیان که در بخش گفت‌وگوی ویژه 90 حاضر شده بود، با کمبود وقت برای ارائه توضیحات بیشتر درباره دوپینگ بازیکنان فوتبال مواجه شد؛ عادل فردوسی پور پس از گلایه‌های هاشمیان در خصوص کمبود وقت و عدم امکان ارائه توضیحات بیشتر توسط وی، به بیان این جمله پرداخت که این مساله درد مشترک ماست.

همچنین عادل فردوسی‌پور در برنامه شامگاه گذشته «90» درخواستی مبنی بر اختصاص وقت اضافه به برنامه وی مطرح نکرد.


به گزارش ایسنا، برنامه «90» دوشنبه قبل نیز در اتفاقی غیرمتنظره 7 دقیقه زودتر از موعد مقرر به پایان رسید تا عادل فردوسی‌پور در پایان اعلام کند که «وقتی مصاحبه علی کریمی را نمی‌توانیم در برنامه «90» پخش کنیم، پایان زودتر از موعد برنامه هم چندان دور از انتظار نیست» که پس از این، مدیرکل پخش شبکه سه سیما به گلایه‌های عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داد و انتقاد کرد که مجری برنامه «90» نمی‌تواند زمان برنامه‌اش را مدیریت کند.

 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tacklesevvom.com