چو کوانگ رائه در دومین تجربه خود به عنوان سرمربی تیم ملی کره شکست برابر ایران را تجربه کرد...
 

در ورزشگاه جام جهانی سئول ، مسعود شجاعی مهاجم ایران روی اشتباه بازیکن باتجربه کرده لی یونگ پیو در دقیقه 35 دروازه کره را باز کرد. چو بازیکنان جوانی نظیر چوی هیو جین و کیم یانگ کئون را به بازی فرستاده بود تا این میدان محکی برای آزمایش ستاره های جوان باشد. کره سعی کرد مقابل  رفیب خاورمیانه‌ای قدیمی خود برای اولین بار از سال 2005 به پیروزی برس اما باز هم موفق به انجام این کار نشد.

بعد از گل شجاعی بیشتر زمان بازی به جنگهای میانه میدان اختصاص داشت. کره ای ها دوندگی زیادی داشتند و با استفاده از پاسهای کوتاه فراوان سعی داشتند فشار را بر روی ایران حفظ کنند اما بازیکنان تیم میهمان به خوبی از عهده وظایف خود برآمدند و هرگز عقب نشینی کردند. فشار بازیکنان ایران باعث شد کره ای ها نتوانند بازی خلاقانه ای که در اولین دیدار دوستانه خود بعد از جام جهانی مقابل نیجریه به نمایش گذاشتند را تکرار کنند.

در نیمه دوم هم کره با اینکه عطش زیادی برای گلزنی داشت اما نتوانست موقعیت تاثیرگذاری روی دروازه ایران به وجود آورد. در وقت اضافه هم ضربه کیم دو هئون به بیرون رفت تا چو کوانگ در دومین بازی خود مغلوب افشین قطبی و تیمش شود.

 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:khabaronline.ir