در باشكوه‌ترين شب جام ستاره‌ها و در مرحله نيمه نهايی اين مسابقات، در حالی كه روی سكوهای زمين چمن مجتمع سبز ولنجك جای سوزن انداختن هم نبود....
 
  جام ستاره‌ها با درخشش ستاره‌هایش و با شكوه هر چه تمام‌تر به پیش می‌رود. در مرحله نیم نهایی این بازی‌ها كه دیشب در میان تشویق‌های چند صدتن از تماشاگران به انجام رسید دو تیم برتر گروه اول با غلبه میلیمتری به حریفان خود به فینال رسیدند.
ستاره‌های حاضر در این دو بازی و البته تماشاگران و خبرنگارانی كه به مجتمع سبز ولنجك آمده بودند. از كیفیت بازی‌ها رضایت كامل داشتند. دیشب در بازی اول مرحله نیمه نهایی استقلال كه با تركیب محسن صابردوست، ستار همدانی، بهروز پروش‌خواه، محمد مومنی، محمد نوازی، رضا حسن‌زاده، محمدرضا مهران‌پور، هاشم حیدری، مهدی پاشازاده به مصاف تیم هنرمندان رفته بود با درخشش احسان علیخانی مجری سال‌های گذشته برنامه ماه عسل ناكام بزرگ مرحله نیم‌نهایی لقب گرفت.
هنرمندان كه در این بازی به غیر از كامبیز دیرباز، علی لهراسبی، سام درخشانی، میلاد كی‌مرام و احسان علیخانی، سیاوش خیرابی را نیز به تركیب خود اضافه كرده بودند با گل‌های احسان علیخانی دو بار و علی كبریایی 3 بر 2 از سد آبی‌پوشان گذشتند.
برای استقلال در این بازی نفس‌گیر ستار همدانی و بهروز پرورش‌خواه موفق به گلزنی شدند و این در حالی بود كه به نظر می‌رسید هنرمندان با توجه به غیبت بازیكن شاخص خود وحید شمسایی كار سختی مقابل استقلال داشته باشند.
 اما در مسابقه بعدی به اعتقاد تماشاگران و حاضران در استادیوم بهترین نبرد جام ستاره‌ها به شمار می‌رفت. پاراگ و تیم منتخب 98 پس از 40دقیقه مسابقه 3 بر 3 مساوی كردند تا كار به ضربات پنالتی كشیده شود.
پاراگ كه عادل فردوسی‌پور را در تركیب خود داشت علیرغم نمایش منسجم‌تر در پایان مغلوب ستاره‌های 98 شد. این بازی در وقت قانونی با گل‌های حمید بیران‌وند دوبار و كیوان پروین برای پاراگ و سیروس دین‌محمدی، رضا شاهرودی و علیرضا اكبرپور برای تیم 98 در وقت عادی برنده‌ای نداشت تا در ضربات پنالتی سیروس دین محمدی و مهرداد میناوند با دو ضربه دقیق كار را تمام كنند.
پاراگ در پنالتی‌ها هر دو ضربه خود را از دست داد. گل تماشایی سیروس دین‌محمدی كه به حالت قیچی زده شد از زیباترین گل‌های این مسابقات بود هر چند كه باز هم رضا شاهرودی بهترین بازیكن زمین به نظر می‌رسید.
 بدین ترتیب فردا پنجشنبه در بازی فینال دو تیم هنرمندان و منتخب 98 از ساعت 22 رودروی یكدیگر قرار خواهند گرفت. بازی رده‌بندی نیز ساعت 21 بین استقلال و پاراگ برگزار می‌شود.
 گفتنی است تیم هنرمندان و منتخب 98 در مرحله مقدماتی با هم بازی كرده بودند كه آن مسابقه با تساوی یك بر یك به پایان رسیده بود.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:goal.com