در حاشیه دیدار استقلال تهران و سایپا....
 
پیش از آغاز دیدار تیم های استقلال و سایپا برنامه های متعددی در مورد محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم برگزار شد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و سایپا البرز در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که بیشتر حواشی این مسابقه به محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم مربوط می‌شود.

* در بیرون از استادیوم و در حالی که هنوز مسابقه آغاز نشده بود عده‌ای از طرفداران تیم استقلال با در دست گرفتن یک پلاکارد بزرگ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کردند. آنها روی پلاکارد بزرگ نوشته بودند که این حرکت آمریکایی‌ها را نمی‌پذیرند و همیشه نسبت به آن واکنش نشان خواهند داد. در همین خصوص باشگاه استقلال تهران نیز پلاکارد بزرگی را تهیه کرده و این حرکت زشت را زیر سؤال برد. بازیکنان تیم استقلال به هنگام ورود به زمین نیز این پلاکارد را به همراه داشتند.

* کانون هواداران باشگاه استقلال در اقدامی پسندیده از جانبازان جنگ تحمیلی و آسایشگاه ثار الله تجلیل کرد و بر گردن آنها دسته گل‌هایی را آویخت. همچنین از شهدای جنگ تحمیلی به صورت جداگانه تجلیل و یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.

* کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران با نصب یک پلاکارد بزرگ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد. در این پلاکارد بیاناتی از رهبر معظم انقلاب نیز به چشم می‌خورد.

* حدود 20 هزار هوادار تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* قبل از شروع مسابقه محمد مایلی کهن و پرویز مظلومی به سمت یکدیگر رفته و در کنار سایر بازیکنان نیمکت نشین عکس یادگاری گرفتند. سرمربیان استقلال و سایپا به سمت جانبازان جنگ تحمیلی رفته و با آنها خوش و بش کردند.

* ایمان مبعلی، جواد شیرزاد، مهدی امیر آبادی، فرهاد مجیدی، محمد محمدی و مجتبی جباری به سمت مربی سایپا رفته و از مایلی کهن رخصت گرفتند، همچنین ابراهیم صادقی و چند تن از بازیکنان سایپا به سمت مظلومی رفته و با نیمکت نشینان تیم استقلال خوش و بش کردند.

* قبل از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم استقلال و سایپا حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* در اقدامی پسندیده مسئولان مجموعه ورزشی آزادی به هنگام ورود خبرنگاران به داخل استادیوم به هر یک از آنها یک جلد قرآن مجید اهداء کردند.

* مسئولان ورزشگاه آزادی هنوز نتوانستند مشکل اینترنت این مجموعه را حل کنند. در حالی که آزادی بزرگ‌ترین ورزشگاه کشور محسوب می‌شود و سالانه‌ بازی‌های زیادی چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی انجام می‌شود اما هنوز مشکل اینترنت این مجموعه حل نشده و خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های گروهی برای مخابره‌ خبرها و عکس‌های خود دچار مشکل هستند. در حین بازی امروز چنین اتفاقی افتاد و خبرنگاران و عکاسان از اینترنت بی بهره بودند.

* هواداران تیم استقلال یک عکس بزرگ از وحید طالب‌لو را در ضلع جنوبی ورزشگاه نصب کرده و به این ترتیب از این بازیکن حمایت کردند.

* علی فتح الله زاده، ناصر حجازی، آندره لوئیز ، هادی شکوری، علی نظری، آرش کوشا مدیر عامل سایپا، علی امیری، عزیز الله محمدی، مهدی دادرس، امین نوروزی و رضا رجبی در جایگاه ویژه حضور دارند.

*‌ تماشاگران تیم استقلال که از ترکیب این تیم متعجب شده بودند از خبرنگاران سراغ میلاد میداودی را می‌گرفته و در خصوص وضعیت این بازیکن از آنها سؤال می‌کردند.

* نیمه اول بازی استقلال و سایپا با تک گل کریم انصاری‌فرد به سود شاگردان محمد مایلی کهن به پایان رسید.

*وحید طالب لو در اقدامی جالب توجه روی پیراهن خود شعار " قرآن نوری است که هرگز خاموش نمی‌شود " را حک کرد.
 
 
 
گردآوری : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع:tacklesevvom.com