هيات رئيسه باشگاه ليورپول با واگذاری اين باشگاه به جان دبليو هنری سرمايه دار آمريکايی و مالک بوستون رد ساکس (Boston Red Sox) موافقت کردند....
 

 هنری نماینده شرکت سرمایه گذاری ورزشی نیوانگلند (NESV) مالک چند شرکت ورزشی و تیم بیس بال رد ساکس از تیمهای حاضر در لیگ حرفه ای بیس بال است.  

 باشگاه لیورپول در بیانیه ای رسمی واگذاری این باشگاه را به شرکت سرمایه گذاری ورزشی نیوانگلند اعلام کرد. مارتین بروتن رئیس هیات مدیره باشگاه  در این خصوص می گوید:" از اینکه توانستیم فرایند گسترده و دامنه دار فروش را به پایان برسانیم خوشحالم. هیات رئیسه پیشنهاد NESV را پذیرفت زیرا این پیشنهاد با معیارهایی که از ابتدا جهت فروش باشگاه تعیین شده بود همخوانی داشت. فلسفهNESV  همانطور که از عملکردشان در رد ساکس مشهود است فقط پیروزی است .   

بروتن در ادامه می گوید:" حذف بدهی های ناشی از تملک باشگاه به ما فرصت می دهد تا روی تیم سرمایه گذاری کنیم. تنها از این نکته متاسفم که مالکان فعلی باشگاه تلاش زیادی کردند تا این معامله صورت نگیرد و ما می بایست پس از طی فرایند های حقوقی این قرارداد را نهایی کنیم."   
شایان ذکر است که این قرارداد تنها در صورت تایید مسئولان لیگ برتر انگلستان و حل اختلاف میان هیات رئیسه و مالکان فعلی رسمیت خواهد یافت.

  
 
گردآور : گروه ورزش سیمرغ 
www.seemorgh.com/sport 
منبع: football3.ir