او پس از يك فعل و انفعال شيميايی تبديل به شخصيت جديدی به نام ويپلاش می‌شود. در شرايط جديد...

این بازیگر مطرح دهه هشتاد میلادی، در كنار سام راكول، قرار است نقش آدم‌های بد قسمت دوم فیلم را بازی كنند. البته سازندگان فیلم به شدت مراقب هستند كه قصه فیلم‌شان لو نرود و قصد ندارند اطلاعاتی درباره موضوع آن در اختیار رسانه‌های گروهی بگذارند اما با این حال، شنیده می‌شود كه رورك در «مرد آهنی2» در نقش ایوان، یك مرد خشن روسی با خال‌كوبی‌های عجیب و غریب ظاهر می‌شود.
او پس از یك فعل و انفعال شیمیایی تبدیل به شخصیت جدیدی به نام ویپلاش می‌شود. در شرایط جدید ایوان / ویپلاش مردی قدرتمند است كه می‌تواند هر كاری را انجام دهد و رودرروی مرد آهنی می‌ایستد. راكول هم در فیلم، نقش جاستین همر را بازی می‌كند. یك تاجر مولتی‌میلیاردر كه رقیب آنتونی استارك (یا همان مرد آهنی) است و برای رقابت یا او، با ویپلاش متحد می‌شود.
نقش «مرد آهنی» را دوباره رابرت داونی‌جونیور بازی می‌كند و «گیوینت پالترو» نیز یك بار دیگر در نقش معاون اول استارك/ مرد آهنی ایفای نقش می‌كند. «دان چیدل» هم به جای ترنس‌ هاوارد نقش صمیمی‌ترین دوست ابرقهرمان قصه را بازی می‌كند.
سازندگان فیلم هنوز بازیگری برای نقش ناتاشا _ یكی از منشی‌های استارك_ پیدا نكرد‌‌ه‌اند.
جان فاورو برای كارگردانی قسمت دوم «مرد آهنی» برنامه‌های تازه‌ای دارد و می‌گوید سكانس‌های اكشن این قسمت، خیلی جذاب‌تر و دیدنی‌تر از قسمت اصلی خواهند بود.
فیلم كه بر اساس قصه كمیك استریپی شركت انتشاراتی مارول ساخته می‌شود، محصول مشترك این شركت با كمپانی پارامونت است. فیلم‌نامه «مرد آهنی2» را جاستین تروكس همین روزها آماده ساخت می‌كند. كلید فیلمبرداری فیلم فصل بهار زده می‌‌شود تا برای نمایش عمومی در ماه مه سال 2010 آماده شود.
قسمت اول فیلم كه ماه آوریل گذشته اكران عمومی شد، در سطح بین‌المللی 582 میلیون دلار فروش كرد.
رورك كه «خبرچین‌ها» را آماده نمایش دارد، این روزها مشغول بازی در اكشن دلهره‌آور جدید سیلوستر استالونه به نام «دور ریختنی‌ها» است، كه در آن با استالونه، جت‌لی، دیوید استانام و دولف لانگرن همبازی است.
وی به «مرد آهنی2» امید زیادی دارد و می‌گوید: «در قصه‌ها و فیلم‌های كمیك استریپی، ضدقهرمان ماجرا اهمیتی برابر با قهرمان قصه دارد. در این جور فیلم‌ها، همیشه این كاراكتر منفی و شرور قصه است كه خودش را بهتر و بیشتر به نمایش می‌گذارد. برای همین خیلی خوشحالم كه با این پروژه گران قیمت همكاری می‌كنم و قرار است دشمن قسم‌خورده مرد آهنی باشم. این دشمنی از نظر سینمایی خیلی به نفع من است!».
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com