بنا بر این گزارش، برنامه «سه دهه صلابت» روایت مستند تاریخ و دستاوردهای انقلاب اسلامی از سال 57 تاكنون است و تصاویر پخش نشده از...
   
تصاویر پخش ‌نشده 30 ‌سال انقلاب
 مجموعه مستند تحلیلی «سه دهه صلابت» به تهیه‌كنندگی‌ و كارگردانی «سیدحسین سبطی» در شبكه تهران، با پخش تصاویری منحصربه‌فرد، به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سی سال پس از انقلاب می‌پردازد.
  «سه دهه صلابت» نام مجموعه مستندی است كه در حال حاضر در گروه سیاسی شبكه تهران تهیه و تولید می‌شود.
بنا بر این گزارش، برنامه «سه دهه صلابت» روایت مستند تاریخ و دستاوردهای انقلاب اسلامی از سال 57 تاكنون است و تصاویر پخش نشده از تاریخ انقلاب در این برنامه، استقبال مخاطبان را به همراه داشته است.
در این برنامه تصاویر مستندی از تاریخ انقلاب اسلامی برای اولین بار به روی آنتن می‌رود و آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی، آیت‌الله مهدوی‌كنی، آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای و حجت‌الاسلام ناطق‌نوری،4 مهمان اصلی «سه دهه صلابت» هستند.
این مجموعه در 30 قسمت 25 دقیقه‌ای به تهیه‌كنندگی و كارگردانی «سیدحسین سبطی» برای شبكه تهران ساخته شده است.
گفتنی است؛ پخش مجموعه «سه دهه صلابت» از شبكه تهران آغاز شده و از شبكه تهران ساعت 21:30 به روی آنتن می‌رود ضمن این كه نظر به استقبال مخاطب، این برنامه در شبكه‌های دیگر سیما نیز، از شبكه یك (هر روز پیش از خبر ساعت 21) و از شبكه سه سیما (ساعت 18:30) به روی آنتن می‌رود و شبكه جهانی جام‌جم نیز این برنامه را روی آنتن می‌فرستد.
سایر عوامل این پروژه عبارتند از: مدیر تولید: علی مژده‌ای‌فر، مجری طرح:علی افشار، تدوین: محمد یارخلج، تیتراژ: مصطفی ربیعی.

 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir