شمقدری در این برنامه گفت: در حالی كه فیلم «نامه‌هایی به رئیس جمهور» رابطه رئیس‌جمهور با مردم را به‌خوبی تصویر كرده، من به آقای رییس جمهور گفتم كه هدف مستند به تصویر كشیدن...
  
 به گفته «جواد شمقدری»؛ رییس جمهور معتقد است مستند «پیتر لوم» نتوانسته‌ آن طور كه شایسته است عظمت و بزرگی ایران را به تصویر بكشد.
  مشاور هنری رییس جمهور در گفت‌وگو با برنامه «كوچه رادیو پلاك 17» رادیو ایران درباره واكنش رئیس‌جمهور به مستند «پیترلوم» به اظهارنظر پرداخت.
وی در این برنامه گفت: پس از تولید این مستند، بر اساس قرار قبلی، «پیترلوم» آن را برای دریافت نظر رییس جمهور به ما داد و من هم فیلم را تقدیم آقای احمدی‌نژاد كردم و خواستم تا وی حتما به صورت كامل آن را ببیند اما بعد كه نظر آقای دكتر را خواستم، وی از فیلم ابراز ناراحتی كرد و تصریح كرد كه این فیلم مستند نتوانسته به درستی عظمت و پیشرفت ایران اسلامی را به نمایش بگذارد و این نقطه ضعف اصلی مستند است.
شمقدری در این برنامه گفت: در حالی كه فیلم «نامه‌هایی به رئیس جمهور» رابطه رئیس‌جمهور با مردم را به‌خوبی تصویر كرده، من به آقای رییس جمهور گفتم كه هدف مستند به تصویر كشیدن ارتباط مردمی شماست و شما هم كه مرتب به شهرستان و حاشیه‌ها و مناطق عمدتا محروم می‌روید و این بنده خدا چه تقصیری دارد؟ كه وی در پاسخ گفت: در این مستند باید تصویر كاملی از عزت ایران اسلامی ارائه می‌شد.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: farsnews.com