یكی از وكلای مدافع آكادمی اسكار با بیان اینكه مشخص نیست این شركت آمریكایی چگونه به بلیت‌های قلابی دسترسی یافته است، اعلام كرد: خریداران این بلیت‌ها...
  
یك شركت آمریكایی كه قصد داشت بلیت‌های حضور در مراسم اعطای جوایز اسكار 2009 را به مبلغ خیره‌كننده 175 هزار دلار بفروشد، با شكایت آكادمی اسكار دادگاهی شد. 
برگزاركنندگان هشتادویكمین مراسم اعطای جوایز اسكار كه روز 22 فوریه در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد، روزگذشته اعلام كردند، بلیت‌های قلابی حضور در مراسم امسال جوایز اسكار به رقم 175 هزار دلار (170 میلیون تومان) از سوی یك شركت آمریكایی در معرض فروش بوده است.
براساس اعلام آكادمی اسكار، شركت «اكسپرینس 6» كه مقر آن در آرویزونا است، سعی داشته تا بلیت‌های قلابی مراسم اسكار را به رقم باورنكردنی به فروش برساند.
به گزارش فرانس‌پرس، با توجه به اینكه كارت ورود به مراسم جوایز اسكار به‌شكل دعوت‌نامه است و قابل انتقال به‌غیر نیست، جای سوال دارد چرا قیمت این بلیت‌های قلابی این‌قدر بالا تعیین شده است.
یكی از وكلای مدافع آكادمی اسكار با بیان اینكه مشخص نیست این شركت آمریكایی چگونه به بلیت‌های قلابی دسترسی یافته است، اعلام كرد: خریداران این بلیت‌ها در بازارسیاه گمان می‌كنند خرید آن به منزله‌ حضور در مراسم است. اما حضور در این مراسم تنها از طریق قرعه‌كشی اینترنتی از میان متقاضیان و با ارسال دعوت‌نامه رسمی آكادمی اسكار برای آنها امكان‌پذیر خواهد بود.
مراسم اعطای جوایز هشتادویكمین دوره جوایز اسكار روز 22 فوریه (چهارم اسفندماه) در سالن تئاتر «كداك» لس‌آنجلس برگزار می‌شود و برای بیش از 200 كشور جهان پخش مستقیم تلویزیونی خواهد شد.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir