هر چند كه ديدگاه های حضرت مسيح (ع) از سوی روحانيون مسيحی كاملا طرد و كتمان شده بود، ولی از آنجاييكه حقيقت هرگز پنهان نمر ماند...
 

یكی از روزنامه‌های اسلامگرای تركیه در گزارشی ماجرای كشف انجیل واقعی حضرت مسیح(ع) را شرح داده است كه عالمان مسیحی برای به چنگ آوردن یا نابود كردن آن دست به هر كاری می‌زنند.

روزنامه واكیت در این خصوص چنین می نویسد: ...انجیل كتاب مقدس مسیحیان بر خلاف قرآن كه بلافاصله پس از پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و بدون هرگونه تحریفی نگاشته شده و تا به امروز بدون هرگونه تغییر رسیده، كتابی است كه از سوی 9 نویسنده متفاوت نوشته شده و شامل 27 كتاب بوده و به همین دلیل تفاوت ها و تحریف های بسیار زیادی را در بر دارد. از سوی دیگر بین مسیحیان در پذیرش كتاب های مذكور نیز اختلاف نظر فراوانی به چشم می خورد. در پذیرش انجیل مذكور از سوی مسیحیان آموزه های عزیز پائولوس به جای دیدگاه های حواریون عیسی (ع) موثر بوده است. این دو دیدگاه كاملا با یكدیگر در تضاد قرار دارند.
پیدا شدن نسخه های واقعی انجیل
این روزنامه می افزاید: هر چند كه دیدگاه های حضرت مسیح (ع) از سوی روحانیون مسیحی كاملا طرد و كتمان شده بود، ولی از آنجاییكه حقیقت هرگز پنهان نمی ماند در طی سالیان بعد با پیدا شدن نسخه های واقعی انجیل حقایق رفته رفته روشن می شد.
در میان این نسخه ها انجیلی كه متعلق به بارنابا یكی از حواریون مسیح بود جلب توجه می كرد. نام بارنابا در انجیل در باب امور سفیران ذكر شده است. وی همچنین استاد عزیز پائولوس كه دوست حواریون بوده نیز می باشد. عزیز پائولوس یا به عبارتی بنیان گذار مسیحیت امروزی پیش از این حدود 14 سال در خدمت بارنابا مشغول كار بوده است.
به نوشته این روزنامه اولین نسخه ای كه ادعا می شد متعلق به بارنابا است در سال 1988 با ترجمه از نوشته ای كه ادعا می شد متعلق به قرن سیزده و چهارده است، در تركیه منتشر شد. این كتاب مسائلی بسیار متفاوت تر از آن چیزی كه در انجیل های متداول می گفت در بر داشت...به هر حال رهبران مسیحی از وجود انجیلی از بارنابا سخن گفته‌اند.
روزنامه واكیت می‌افزاید: در سال 1981 در غاری واقع در اولودره حكاری تركیه انجیلی دستنویس پیدا شد و در زوریخ مورد تست كربن قرار گرفت و سن آن حدود 2000 سال اعلام گردید. این كتاب بدست دایره جنگ های ویژه ستاد مشترك ارتش تركیه افتاد. این كتاب انجیلی دستنویس بود و به زبان اصلی حضرت عیسی (ع) نوشته شده بود... در ابتدای این كتاب آمده بود: من بارنابای قبرسی در اواخر سال 48 این كتاب را به عنوان نسخه چهارم از آنچه از عیسی مسیح و روح القدس به نقل از رب العالمین شنیده ام عینا می نویسم.
در اینجا نكته جالب این است كه وی از وحدانیت خدا، اهمیت عبادت و عدم شرك به خداوند سخن می گوید. و از همه مهم تر اینكه وجود آیه ای با این مضمون است: یك پیامبر خواهد آمد، هركس به وی اطاعت كند همانند خوشه گندم پربار خواهد شد. این آیه اشاره به بعثت ختم نبوت حضرت محمد (ص) دارد...
نوه مسلمان شده اسحاق رابین پس از خواندن انجیل بارنابا به قتل می‌رسد
بنابر نوشته این روزنامه تركی در انتهای این كتاب مكان نگهداری سه نسخه دیگر هم نوشته شده است. نسخه دوم در سال 2002 در سرزمین های اشغالی فلسطین و توسط ویكتوریا رابین نوه اسحاق رابین رئیس جمهور سابق رژیم صهیونیستی كشف شد. گفته می شود در خلال كشف این انجیل، كتیبه ده فرمان كه به دست حضرت هارون نگاشته شده و كتاب زبور كه توسط حضرت داود بر روی پوستی سبز رنگ نوشته شده به دست آمده است. ویكتوریا رابین با خواندن این انجیل مسلمان می شود ولی بعدها در قدس به طرز مرموزانه ای به قتل می رسد. نسخه بعدی هم در غار طور در عربستان سعودی كشف می شود.
واتیكان خواهان خرید نسخه پیدا شده در سرزمین های اشغالی فلسطین به مبلغ 350 هزار یورو می شود ولی ویكتوریا رابین راضی نمی شود.
یك كاردینال مسیحی: اگر حضرت عیسی هم بیاید ما سیستم خود را تغییر نمی دهیم!
كاردینال ماریو مامور خرید این كتاب پس از خواندن مقدمه كتاب چنین می گوید: اگر حضرت عیسی هم بیاید ما سیستم خود را تغییر نمی دهیم. باید قبل از اینكه این كتاب به دست دیگران بیافتد و افكار آنها را مغشوش كند، آن را به چنگ آوریم.
اما همین كاردینال بعد ها شروع به انتقاد از سیاست های كلیسا می كند و در 18 اكتبر 2006 به شكل نامعلومی می میرد.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com