اين فيلم برخلاف ديگر فيلم‌های ترسناك و پليسی غالبا در روز می‌گذرد و در فضاهايی چون جنگل و دهكده‌های متروك...
 
فیلم سینمایی «حریم» به كارگردانی رضا خطیبی در ژانر فیلم‌های پلیسی و ترسناك می‌گنجد. این فیلم كه محمد احمدی آن را تهیه كرده است با بازی حمید فرخ‌نژاد در نقش یك پلیس آگاهی در جنگل‌های شمال ایران فیلمبرداری شده است.
بنابراین گزارش حمید فرخ‌نژاد در كنار برخی از بازیگران نقش‌های فرعی ایفای نقش كرده است و با عنوان یك پلیس آگاهی به جستجوی قاتل، قتل‌های مشكوك پس از مرگ همسرش به شمال ایران می‌رود.
این فیلم برخلاف دیگر فیلم‌های ترسناك و پلیسی غالبا در روز می‌گذرد و در فضاهایی چون جنگل و دهكده‌های متروك فیلمبرداری شده است.
به گزارش فارس، «رضا خطیبی» پس از تجربه‌ای كه در «در شهر خبری هست، نیست» داشت،‌ این بار در ژانر سینمای وحشت فیلمی را كارگردانی كرده كه در سكانس پایانی قرار است تماشاگر را غافلگیر كند.
به گفته محمد احمدی، تهیه كننده این فیلم، موضوع «حریم» به گونه‌ای بوده است كه تمام تلاش سازندگان آن معطوف بر ایجاد دلهره و ترس در تماشاگر شده است.
بازی فرخ‌نژاد در این فیلم برخلاف دیگر كارهایش به شدت كم دیالوگ و بدون واكنش‌های بیرونی و می‌توان گفت كه این فیلم همچون فیلم‌های متفاوتی كه در جشنواره دیدیم، وابسته به تصویر است.
از دیگر نكاتی كه می‌توان در مورد این فیلم برشمرد این است كه «حریم»، درباره موضوعی ‌است كه كم‌تر در سینمای ایران درباره آن فیلم ساخته شده است.
در این فیلم «حمید فرخ‌نژاد» در نقش یك جن بازی می‌كند كه تماشاگر تا آخرین لحظات نیز متوجه آن نمی‌شود!
این فیلم جزو 4 فیلمی است كه برای سینماهای مردمی جشنواره درجه‌بندی شده و زیر13 ساله‌ها نمی‌توانند آن را ببینند.
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com