من در حال حاضر مانند كسی هستم كه دفتر مشق خود را در اختيار معلمش قرار می‌دهد و...
  
شب گذشته فیلم سینمایی «اخراجی‌ها2» به همت معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما در سینما فردوسی به نمایش درآمد.
بنابراین گزارش، در این مراسم ابراهیم حاتمی‌كیا، حبیب‌الله كاسه‌ساز، مسعود ده‌نمكی، فخرالدین صدیق‌شریف و قاسم زارع حضور داشتند.
ابراهیم حاتمی‌كیا كه از سوی تماشاگران مدام تشویق می‌شد، پیش از آغاز نمایش، گفت: نفس تماشاگران و كسانی كه از راه دور آمده‌اند به من انرژی می‌دهد. من می‌توانستم این فیلم را در جمع محدودی و خارج از سینما ببینم اما ترجیح دادم به خاطر نفس تماشاگران به این جمع بیایم و با آنها به تماشای فیلم بنشینم و به خاطر حضور این تماشاگران به «مسعود ده‌نمكی» غبطه می‌خورم.

*ده‌نمكی: تنها كسی كه به من لبخند محبت‌آمیز زد، حاتمی‌كیا بود
ده‌نمكی نیز در این مراسم خطاب به تماشاگران حاضر گفت: من در حال حاضر مانند كسی هستم كه دفتر مشق خود را در اختیار معلمش قرار می‌دهد و باید سر خود را پایین انداخته و بنشینم. البته امیدوارم در فیلم‌های بعدی بهتر و موفق‌تر باشیم.
وی درباره خاطراتش از پشت صحنه این فیلم نیز اظهار داشت: به جهت این كه اكثر بازیگران این فیلم انسان‌های شریف سرزنده و شادابی بودند، پشت صحنه‌های فیلم از خود فیلم شادتر و جذاب تر است و ما این خاطرات را به همراه پشت صحنه ها به شما تقدیم خواهیم كرد.
وی همچین گفت: من خیلی تلاش كردم كه این جمله را نگویم و پیش از این نیز جایی نگفته ام چون احساس می كردم شاید برای آقای حاتمی‌كیا تبدیل به حاشیه شود، در زمان ساخت «اخراجی‌ها» علی رغم تمام بی مهری‌هایی كه دیدم، اولین و تنها كسی كه به من لبخند محبت‌آمیز زد، «ابراهیم حاتمی‌كیا» بود.
كاسه‌ساز نیز ضمن تشكر از حضور «حاتمی‌كیا» گفت: وقتی اعلام كردند كه معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما قصد دارد، این فیلم را پخش كند، خوشحال شدم چون من پیش از این نیز با ساخت مستند ادواردو و گزارش ویژه با معاونت برون مرزی همكاری كرده بودم.
وی افزود: خوشحالم كه فیلم سینمایی «اخراجی‌ها2» هم ساخته شد و امیدوارم در اكران عمومی هم مورد استقبال واقع شود.
در این مراسم فخرالدین صدیق شریف و قاسم زارع نیز به ایراد سخنانی كوتاه پرداختند.
به گزارش خبرنگار فارس، فیلم «اخراجی‌ها2» با استقبال گسترده تماشاگران مواجه شد.
 
 
گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:farsnews.com