نمایش نام‌برده بین 40 تا 45 روز به طول می‌انجامد و اگر به هر دلیلی اجرای برنامه منتفی شود ناگهان...
 
تهیه‌كننده نمایش «مردی برای تمام فصول» به كارگردانی بهمن فرمان‌آرا از اجرای این نمایش در مهرماه و آبان‌ماه 88 در تالار وحدت خبر داد.

نگار اسكندر‌فر  گفت: در جلسه‌ای كه اخیرا با مدیر تالار وحدت داشتیم، مقرر شد این تالار از اول مهر تا نیمه آبان به اجرای نمایش «مردی برای تمام فصول» اختصاص داشته باشد.

او ادامه داد: البته برای انجام تمرینات نمایش به مجوز مركز هنرهای‌ نمایشی نیاز داریم كه باتوجه به سخنان مدیریت این مركز در مورد این‌كه این نمایشنامه به لحاظ صدور مجوز مشكلی ندارد، تصور نمی‌كنم در این زمینه مشكلی داشته باشیم. ضمن این‌كه در صحبتی كه با محمدرضا كارگر، مدیر تالار وحدت برای سالن تمرین داشتیم و ایشان مخالفتی با این موضوع نداشتند.

در همین رابطه مدیر تالار وحدت هم  گفت: از ابتدا با اختصاص این تالار به اجرای این نمایش مشكلی نداشتیم، منتهی براساس قوانین و ضوابط حاكم تا زمانی كه اجرای برنامه‌ای مورد تایید بخش مربوطه قرار نگیرد، معمولا اقدام به تعیین وقت نمی‌كنیم، زیرا اجرای آثاری مانند نمایش نام‌برده بین 40 تا 45 روز به طول می‌انجامد و اگر به هر دلیلی اجرای برنامه منتفی شود ناگهان با بحران جدی در برنامه‌های تالار وحدت روبه‌رو می‌شویم و تماشاگران هم دچار سرگردانی می‌شوند.

وی ادامه داد: زمانی كه احساس كردیم برنامه‌ی اجرای نمایش «مردی برای تمام فصول» دچار چالش شده است و پس از این‌كه مركز هنرهای نمایشی اعلام كرد متن نمایشنامه دارای مجوز است و گروه می‌تواند تمرینات خود را آغاز كند، سالن را برای مهرماه تا نیمه آبان برای اجرای این نمایش رزرو كردیم، اما به‌ گروه اعلام كرده‌ایم كه باید در فاصله زمانی نه چندان دور مراحل قانونی را برای صدور مجوز‌های لازم انجام دهند تا نمایش بدون هیچ‌گونه مشكلی در تاریخ اعلام شده به صحنه برود.

 نمایش «مردی برای تمام فصول» با حضور بازیگرانی هم‌چون: عزت‌الله انتظامی، رضا كیانیان، هدیه تهرانی، آتیلا پسیانی، پیام دهكردی، هدایت هاشمی، حسن معجونی و بابك حمیدیان اجرا خواهد شد.

 

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:isna.ir