انجمن در سه سال گذشته نمایشگاه مجسمه‌های کوچک را در خانه هنرمندان برپا کرد که آخرین دوره آن بسیار موفق بود. بر این اساس چهارمین نمایشگاه مجسمه‌های کوچک از ساعت...
  
چهارمین نمایشگاه مجسمه‌های کوچک شنبه 17 اسفند در خانه هنرمندان افتتاح و در آن 59 اثر از پیشکسوتان و اعضای انجمن مجسمه‌سازان ایران به نمایش در‌می‌آید.
 
هداد لاهوتی، مسئول کمیته نمایشگاهی انجمن مجسمه‌سازان ایران در این بارهگفت: انجمن در سه سال گذشته نمایشگاه مجسمه‌های کوچک را در خانه هنرمندان برپا کرد که آخرین دوره آن بسیار موفق بود. بر این اساس چهارمین نمایشگاه مجسمه‌های کوچک از ساعت 16 شنبه 17 اسفند در دو گالری ممیز و میرمیران افتتاح می‌شود.
بهداد لاهوتی افزود: در این نمایشگاه آثار حجمی کوچکتر از 30 در 30 سانتیمتر اعضای انجمن مجسمه‌سازان ایران برای فروش عرضه می‌شود. ضمن اینکه پیشکسوتان مجسمه‌سازی همچون بهروز دارش، ملک دادیار گروسیان، نادر قشقایی، سعید شهلاپور، هوشمند وزیری مقدم و طاهر شیخ‌الحکمایی به ارائه اثر پرداخته‌اند. همچنین هنرمندان جوان مانند رضا قره‌باغی، سارا روحی صفت و آناهیتا قاسم‌خانی با آثار خود در این نمایشگاه حضور دارند.
وی گفت: هر هنرمند یک اثر به نمایشگاه مجسمه‌های کوچک ارائه داده و قیمت آثار را خود هنرمندان تعیین می‌کنند. آثار این نمایشگاه از نمایشگاه‌های سال‌های گذشته بهتر است که نشان می‌دهد ساخت مجسمه در ابعاد کوچک به شکل گسترده در میان هنرمندان پیگیری می‌شود.
لاهوتی در پایان با گلایه از خانه هنرمندان گفت: پیش از این قرار بود چهارمین نمایشگاه مجسمه‌های کوچک از 17 تا 27 اسفند در خانه هنرمندان برگزار شود، اما مدیریت خانه هنرمندان به ما اطلاع داد به دلیل تعطیلات نوروزی نمایشگاه تا 23 اسفند برگزار شود.
چهارمین نمایشگاه مجسمه‌های کوچک بعد از اکسپو مجسمه دومین فعالیت نمایشگاهی انجمن مجسمه‌سازان در سال 87 است.
 
 
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: jamejamonline.ir