آمار فروش فیلم های سینمایی: بادیگارد 4 میلیارد, سالوادور 11 میلیارد و...
جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی منتشر شده و نشان می دهد که فروش فیلم ها همچنان خوب بوده و آمار میلیاردی همچنان ادامه دارد.

آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی

فیلم «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی پس از چهار هفته اکران، به فروش سه میلیارد و ۵۵۰ میلون تومانی رسیده است.
فروش این فیلم در تهران با ۲۳ سالن نمایش، دو میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان و در دیگر‌ شهرها با مجموع ۲۵ سالن، ۹۳۰ میلیون تومان اعلام شد.

همچنین فروش کلی آخرین ساخته‌ی ابراهیم حاتمی‌کیا، «بادیگارد» به بیش از چهار میلیارد تومان رسید.
این فیلم با در اختیار داشتن ۲۷ سالن سینما در تهران، دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها با ۴۰ سالن، یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان فروش داشته است که در مجموع فروش این فیلم را به چهار میلیارد و سی میلیون تومان رسانده است.

فیلم کمدی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی پس از هفت هفته به ، ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید.
این فیلم با داشتن ۱۲۰ سالن در تهران، پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در دیگر شهرها، با در اختیار داشتن مجموع ۹۰ سالن، به فروشی معادل با پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

فروش فیلم «کفشهایم کو؟» آخرین ساخته‌ی کیومرث پوراحمد پس از ۲۹ روز، ۳۸۰ میلیون تومان بوده است.

فیلم «خشم و هیاهو»  فیلم با در اختیار داشتن ۱۳ سالن در تهران و ۸ سالن نمایش در دیگر‌ شهر‌ها، پس از چهار هفته اکران، به ترتیب ۵۴۰ میلیون و ۱۰۵ میلیون تومان فروش داشته است و با توجه به این فروش تفکیک شده، فیلم «خشم و هیاهو» به فروش کلی ۶۴۵ میلیون تومان رسیده است.

فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» در تهران با در اختیار داشتن ۲۵ سالن، چهار میلیارد و ۱۶۹ میلیون تومان و در دیگر شهرها با ۴۰ سالن نمایش، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کرده است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : cinemapress.ir