آنجلینا جولی دوباره به دنیای بازیگری بازگشت ؟!
در صورت توافق نهایی میشل فایفر در اولین دنباله فانتزی پرفروش ملفیسنت در کنار آنجلینا جولی مقابل دوربین خواهد رفت.

 آنجلینا جولی با میشل فایفر  همبازی می‌شود

میشل فایفر این روزها مشغول مذاکره با استودیوی دیزنی است تا در صورت توافق نهایی، در کنار آنجلینا جولی و ال فنینگ در اولین دنباله فانتزی پرفروش «ملفیسنت» مقابل دوربین برود. اد اسکرین بازیگر نقش «داریو ناهاریس» در فصل سوم سریال «بازی تاج و تخت» هم پیشاپیش به جمع بازیگران این پروژه اضافه شده است. یواکیم رونینگ سازنده نروژی «دزدان دریایی کاراییب 5» برای کارگردانی «ملفیسنت 2» قرارداد بسته است.

به نوشته ورایتی، چنانچه فایفر با تهیه‌کنندگان دنبال این فانتزی محبوب به توافق برسد نقش ملکه داستان را ایفا خواهد کرد. فیلم اصلی «ملفیسنت» بر اساس برداشتی مدرن از قصه پریان «زیبای خفته» مقابل دوربین رفته بود و هنوز معلوم نیست خط داستانی این پروژه قرار است وقایع فیلم اول را دنبال کند یا در مسیر کاملا متفاوتی روایت شود. «ملفیسنت» در سال 2014 روی پرده رفت و تا دست یافتن به 758 میلیون دلار فروش جهانی چندین رکورد گیشه را جابه‌جا کرد.

تولید اولین دنباله این فانتزی اکشن زمانی در سال 2018 آغاز خواهد شد. فایفر 59 ساله بعد از وقفه‌ای کوتاه در فعالیت حرفه‌ایش، سال گذشته را پرمشغله آغاز کرد. او برای ایفای نقش در فیلم تلویزیونی «جادوگر دروغ‌ها» محصول اچ بی او موفق به دریافت نامزدی جایزه امی شد. بازیگر نامزد سه جایزه اسکار در ادامه با حضور پررنگ در فیلم‌هایی مانند «مادر!» دارن آرنوفسکی و بازسازی «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

فایفر به زودی با محصول جدید مارول «مرد مورچه‌ای و زنبورک» به سالن‌های سینما خواهد آمد؛ بعد از اجرای معروفش در نقش «زن گربه‌ای/ کتوومن» در فیلم «بازگشت بتمن» تیم برتن، این اولین ایفای نقش او در دنیای شخصیت‌های کتاب‌های مصور است.

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: icinema.ir