وقتی معضلات فرهنگی ایران خواب را از سر رونالدو می پراند !
 پولاد کیمیایی و پرویز پرستویی از مزاحمت ایجاد کردن برخی از هواداران تیم ملی برای اعضای تیم فوتبال پرتغال و کریستیانو رونالدو انتقاد کردند.

انتقاد پرویز پرستویی و پولاد کیمیایی از ایجاد مزاحمت برای رونالدو

شب گذشته هواداران تیم ملی ایران با تجمع مقابل هتل کریستیانو رونالدو شروع به سر و صدا و ایجاد مزاحمت نمودند تا خوابیدن برای رونالدو دشوار شود و سپس با خستگی در زمین فوتبال حاضر شود, تا از این طریق شانس ایران برای پیروزی مقابل پرتغال افزایش یابد. گذشته از ادعاهای فرهنگی ایرانیان در دارا بودن تمدن 2500 ساله و پرچمداری در ادب و عرفان و منش پهلوانی پوریای ولی و... در سال های اخیر شاهد رفتار ناشایست تعداد زیادی از هموطنان مان در مواجه با مسائل مختلف بوده ایم. که همین مسائل با واکنش برخی از هنرمندان همراه شده است.

پولاد کیمیایی با انتشار فیلمی از تجمع هواداران تیم ملی فوتبال در مقابل محل اسکان رونالدو و بازیکنان تیم ملی پرتغال در اینستاگرام نوشت:

«یاد تختی بزرگ گرامی روزگاری بود كه پهلوانی و اخلاق در ورزش معنا داشت..شما اگر كشورتون براتون مهمه اول آبروش رو حفظ كنید و انقدر خلاق نباشید. چه برد چه باخت ظرفیت فرهنگی میخواد ...خواهش میكنم چه بردیم و چه باختیم به پیج رونالدو حمله نكنید و نام كشور رو پاكیزه نگه دارید.»

پرویز پرستویی با انتشار فیلمی در اینستاگرام نوشت:

 «اگر واقعا این فیلم واقعی و صدای منعکس در صحنه درست باشد، برای اون دسته از ایرانیانی که شآن و شخصیت و فرهنگ ایران زمین رابا این رفتارشان زیر سوال میبرند تاسف خورد ...»

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه شخصی هنرمندان