واکنش مداح مشهور به سکانس سانسور شده گشت ارشاد 2 + عکس
 مصطفی قدمگاهی، مداح مولودی معروف «داره می ریزه» به سکانس سانسور شده فیلم «گشت ارشاد ۳» واکنش نشان داد

حواشی مداحی ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی در فیلم گشت ارشاد ۳

هفته ی گذشته ساعد سهیلی، بازیگر «گشت ارشاد ۳» که به تازگی اکران شده، سکانس حذف شده ای از این فیلم را در اینستاگرام خود منتشر کرد. در این سکانس ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی، به تقلید از مصطفی قدمگاهی مولودی خوانی کرده بودند. این ویدئو به سرعت دست به دست شد و واکنش های مختلفی را به همراه داشت.

مصطفی قدمگاهی، مداح مولودی معروف «داره می ریزه» در واکنش به سکانس حذف شده فیلم «گشت ارشاد ۳» در مصاحبه ای گفته:

«با دیدن آن ویدئو حس و یا واکنش خاصی به من دست نداد و ناراحت نشدم. حالا اینکه این بخش از فیلم حذف شده یک بحث دیگر است اما فکر نمی‌ کنم که قصد عوامل فیلم تمسخر هیئت و یا مداحی بوده باشد، چون با این کار فقط می‌ خواستند فروش بلیت را افزایش دهند و اگر ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی را ببینم قطعاً برخورد بدی با آن‌ ها نخواهم داشت و فقط دلیل این شوخی را از آن‌ ها جویا می‌ شوم.»

او درباره ی توانایی ساعد سهیلی در مداحی گفت:

«ساعد سهیلی در تقلید صدای من بسیار موفق بوده و دوستان من نیز بر این قضیه صحه می‌ گذارند و به نظرم ایشان استعداد مداح شدن دارد چون هم صدا را خوب تقلید کرده بود و هم اجرای خوبی داشت و با خواندن ایشان یک لبخندی روی لب‌ ها ایجاد شد. اما یک اشتباهی به وجود آمده، یک قسمت را من سریع خواندم و به نظر می‌ رسد که بیهوده خوانده شده اما محتوا این است “خبر اومده سر زده سپیده” و چون این قسمت را من سریع خوانده‌ ام یک چیز دیگر برداشت شده است.»

gashte-ershad2.jpg
سکانس مداحی سانسور شده در گشت ارشاد

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی و نویسندگی حسام سامری زاده، سومین قسمت از مجموعه فیلم گشت ارشاد است.

داستان این فیلم در ادامه ی قسمت‌ های قبلی فیلم‌ گشت ارشاد است و به آشنایی حسن و عطا، با بازی ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی، با شخصی علاقمند به خوانندگی، با بازی بهنام بانی، خواننده ی مشهور پاپ، می‌ پردازد.

در خلاصه ی داستان این فیلم آمده:
«حسن و عطا پس از سال ها از آمریکا به ایران برمی گردند. آن ها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان ‌ها می‌پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آن ها را رها نمی ‌کند تا آنکه تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می ‌گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌ گیرند به سراغ یک زمین‌ دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می ‌کند بروند و او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می‌ شوند. این زمین ‌دار که خود به خوانندگی علاقه دارد اما به خاطر فالش بودن صدا قادر به خوانندگی نیست، تصمیم می‌ گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه ی تولید آلبوم موسیقی آن ها را تقبل کند، اما شرط می‌ گذارد که اولین کنسرت خود را در مشهد برگزار کنند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌ دهد که هر سه آن ها را دچار دردسرهای بزرگی می‌ کند.»

در فیلم گشت ارشاد ۳ که در سال ۹۹ در تهران فیلمبرداری شد، بهنام بانی، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی و امیر جعفری نقش آفرینی کرده اند.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۱» در سال ۹۱ و «گشت ارشاد ۲» در سال ۹۵ ساخته شد.
 

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com