ورود ناتالی پورتمن به دنیای ابرقهرمان ها/ ماهرشالا علی بازیگر «تیغه» شد
کمپانی مارول در حال ساخت نسخه جدیدی از فیلم «تیغه» است و ماهرشالا علی نیز برای بازی در این فیلم به خدمت گرفته شده است

ناتالی پورتمن در «ثور» بازی می‌کند

کوین فیگ رئیس استودیو مارول در مراسمی اعلام کرد نسخه جدیدی از مجموعه سینمایی «تیغه» را می‌سازد و ماهرشالا علی نیز برای نقش اصلی آن برگزیده شده است.

وسلی اسناپز نقش این ابرقهرمان نیمه‌خون‌آشام را در قسمت‌های گذشته یعنی فیلم‌های «تیغه» محصول ۱۹۹۸ و همچنین دو فیلم در ادامه آن به نام «تیغه ۲» و «تیغه: سه گانه» بازی کرده بود. کوین فیگ خودش در قسمت سوم به عنوان تهیه‌کننده حضور داشت. این مجموعه فیلم سینمایی داستان فردی است که به قدرت‌های خون‌آشامی مجهز شده و به وسیله این قدرت قصد دارد انسان‌ها را از خون‌آشام‌های دیگر محافظت کند.

ماهرشالا علی اولین اسکار خود را در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل در سال ۲۰۱۶ با فیلم «مهتاب» دریافت کرد و سال گذشته نیز در همین بخش موفق به دریافت جایزه با فیلم سینمایی «کتاب سبز» شد. آخرین فعالیت او نیز مربوط به سریال محبوب اچ بی او به نام «کارآگاه حقیقی» و همچنین فیلم «آلیتا:فرشته جنگ» می‌شود.

این اولین نقش ماهرشالا علی در دنیای ابرقهرمانی نیست. سال گذشته او در انیمیشن سینمایی «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» به عنوان صداپیشه فعالیت کرده بود و همچنین در فصل اول سریال «لوک کیج» محصول مشترک نتفلیکس و مارول نقش را بر عهده داشت.

در این مراسم همچنین اعلام شد ناتالی پورتمن نیز به قسمت جدید فیلم سینمایی «ثور» پیوسته است.

 

بیشتر بدانید : بیوگرافی و عکس های ناتالی پورتمن بازیگر زیبای اسرائیلی + دیدگاه های سیاسی

بیشتر بدانید : 15 حقیقت جالب در مورد ناتالی پورتمن +عکس

بیشتر بدانید : به یادماندنی ترین نقش‌های ناتالی پورتمن (+عکس)

بیشتر بدانید : بازیگر مرد مسلمان در امریکا: من و همسرم همزمان وضع حمل کردیم!!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir