گوهر خیراندیش سکوتش را شکست و به حواشی سریال "زیرخاکی" واکنش نشان داد! + عکس
گوهر خیراندیش با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خود به حواشی فراوانی که درباره پخش شدن یا نشدن سریال «زیرخاکی» پیش آمد، واکنش نشان داد 

عصبانیت گوهر خیراندیش از آن‌ها که فیلم ‌های خصوصی ‌اش را پخش کردند 

 گوهر خیراندیش بازیگر سریال «زیرخاکی» است که بر اساس برنامه بناست در شب‌های ماه مبارک رمضان مهمان خانه مردم شود. در چند روز اخیر صحبت‌هایی از احتمال کنار گذاشته شدن سریال از کنداکتور پخش به میان آمد. البته در نهایت سیمافیلم از پخش سریال و البته برخورد قانونی با گوهر خیراندیش خبر داد.

بیشتر بدانید : رقص گوهر خیراندیش در امریکا باعث ممنوع التصویری او شد؟ + عکس

در پی این حواشی گوهر خیراندیش در اینستاگرام نوشت: 

سلام عزيزانم شب بخير ... خوشحالم كه مسئولان ذيربط با درايت و هوشمندى به حاشيه ها اهميت ندادند. و سريال " زير خاكى " پس از ماهها تلاش باحضور ١٥٠ نفر عوامل زحمت كش و هنرمند در اين شبها بروى انتن ميرود. بياييم همگى همت و توان خود را صرف برداشتن باری از دوش و جان و روان مردمی کنيم که در این روزهای بحرانی و پرمشکل نیاز به کمک و همدلی و تقویت روحیه دارند .

اميدوارم اين سريال بتواند در چنین روزهای متلاطمی در مردم اندکی شوق ، شادی و امید ایجاد کند و من هم سهمی در ایجاد این احساسات مثبت داشته باشم. به جای حاشیه‌سازی بیاييم همه همین را برای جامعه نیازمندمان آرزو کنیم. مهم نیست که من ممنوع‌الکار شوم یا نشوم.

پ.ن:
وچه خوبِ است كه نسبت به كسانى كه با ناآگاهى و بدون عاقبت انديشى با انتشار عكس و فيلم به حريم خصوصى ديگران تجاوز ميكنند . واكنش نشان داده و آنهارا محكوم كنيم . 

گوهر خیراندیش,سریال زیرخاکی,ممنوع الکاری گوهر خیراندیش,عروسی دختر گوهر خیراندیش در امریکا
واکنش گوهر خیراندیش به حواشی توقیف سریال زیرخاکی


بیشتر بدانید : کارگردان "زیرخاکی" : گوهر خیراندیش مقصر توقیف سریال است! + عکس

بیشتر بدانید : پژمان جمشیدی با چهار گریم سنگین در یک سریال + عکس

بیشتر بدانید : ممنوع الکاری گوهر خیراندیش و توقیف سریال "زیرخاکی" شایعه یا واقعیت؟!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: صفحه ی شخصی گوهر خیراندیش