این فیلم داستان مردی را روایت می کند که به همراه دامادش، به سبب حادثه ای که برای یکی از بستگانشان رخ می دهد، نیمه شب مجبور به عزیمت به روستایی می‌شوند. سفر...

آتیلا پسیانی و یک سفر پرماجرا
آتیلا پسیانی اواسط خرداد، با فیلم «سفر مرگ» نخستین ساخته بلند «حسن آقاکریمی»، میهمان سالن سینماهای کشور می شود. قرارداد نمایش این فیلم با رسانه فیلم سازان بسته شده است. «سفر مرگ» در نمایش عمومی، هیچ تغییری نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فجر ندارد. این فیلم داستان مردی را روایت می کند که به همراه دامادش، به سبب حادثه ای که برای یکی از بستگانشان رخ می دهد، نیمه شب مجبور به عزیمت به روستایی می‌شوند. سفر آن ها به این روستا آغاز درگیری و ماجراهایی عجیب برای آن ها می شود. به جز آتیلا پسیانی، پرویز پورحسینی، مهرداد صدیقیان، مهران رجبی، مهری سادات آل آقا، فریماه ارباب، مهرداد فلاحتگر، سیامک قاسمی و کیانوش گرامی، از دیگر بازیگرانی هستند که در «سفر مرگ» ایفای نقش دارند. آتیلا پسیانی که این روزها بیشتر درگیر فعالیت های تئاتری می باشد، در فیلم هایی چون «شام آخر»، «دوزن»، «نیمه پنهان» و «آب و آتش» ایفای نقش داشته است. وی نوروز امسال با سریال «چاردیواری» سیروس مقدم، میهمان قاب شیشه ای بود.

رویا تیموریان تئاتر را برگزید

رویا تیموریان با نمایش «روایت هرسه کارلوسون» به کارگردانی همسرش «مسعود رایگان»، آبان ماه امسال در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، به روی صحنه می رود.این نمایش نوشته «هانینگ مانکل» نویسنده سوئدی است که توسط «رایگان»، ترجمه شده است. داستان این نمایش در دهکده ای شمالی و در سرزمینی یخ زده می گذرد و پنج شخصیت، در آن حضور دارند. به جز رویا تیموریان حضور بازیگران دیگری چون «پانته آ بهرام» و «هومن سیدی» در این نمایش قطعی شده است. به احتمال فراوان بابک حمیدیان و امیر جعفری نیز، به فهرست بازیگران نمایش «روایت هرسه کارلوسون» اضافه خواهند شد.رویا تیموریان پیش از این نیز ، سال ۸۴ در نمایش «رویای یک عکس»، به کارگردانی مسعود رایگان ، در مجموعه تئاترشهر بازی کرد. رویا تیموریان که از جمله بازیگران توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد، سال گذشته با سریال «شمس العماره» سامان مقدم، میهمان تلویزیون بود. وی فیلم «زادبوم» ابوالحسن داوودی را در نوبت نمایش دارد.

ستاره اسکندری در یک داستان ماورایی

ستاره اسکندری در مجموعه تلویزیونی «سی امین روز» به کارگردانی «پرویز شیخ طادی»، ایفای نقش خواهد داشت. فیلم نامه این مجموعه را «سعید رحمانی» نوشته است و برای پخش در ماه رمضان آماده خواهد شد. به جز ستاره اسکندری، حضور بازیگرانی چون هومن سیدی، آزاده صمدی، میرطاهر مظلومی، پاشا رستمی و محمود عزیزی در سریال «سی امین روز» قطعی شده است. این سریال که در لاله زار جلوی دوربین رفته است، داستانی ماورایی دارد. تصویربرداری این سریال که نخستین تجربه «شیخ طادی» در عرصه مجموعه سازی مناسبتی است، در خیابان گمرک ادامه دارد. ستاره اسکندری که در سال های اخیر بیشتر به بازی در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی مشغول است، به تازگی بازی در جدیدترین فیلم فریدون جیرانی با عنوان «قصه پریا» را، به پایان رسانده است.

امیر آقایی به خط پایان رسید

امیر آقایی بازی در فیلم تلویزیونی «تباهی» را به پایان رساند. کارگردانی این فیلم راکه به تازگی مرحله تدوین را پشت سر گذاشته است، «حجت قاسم زاده اصل» برعهده دارد. تصویربرداری «تباهی» پیش از عید نوروز به پایان رسید و قرار است «سعید ذهنی»، آهنگ این فیلم را بسازد. «تباهی» اثری روانشناختی است و داستان زندگی پزشکی را روایت می کند که پس از ناپدید شدن همسرش، در پی جست وجوی او برمی آید. به جز امیر آقایی دیگر بازیگرانی چون شاهرخ فروتنیان، ساره بیات، مسعود سخایی، علی صالحی، شبنم مقدم و سهیل نوروزی، در «تباهی» ایفای نقش دارند. امیر آقایی که سال گذشته با سریال «عبور از پاییز»، میهمان قاب شیشه ای بود، بیشتر سرگرم بازی در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی است. وی در فیلم هایی چون «به نام پدر» ابراهیم حاتمی کیا و «زن دوم» سیروس الوند، ایفای نقش داشته است.
    
گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com