تمامی سکانس های این فیلم، در تهران و اطراف این شهر فیلم برداری شده است. «فرش قرمز» سومین فیلم سینمایی محسن دامادی پس از «یک اشتباه کوچولو» و «خانواده ارنست» است که هنوز هیچ یک از...
 
محمد مطیع از فرش قرمز گذشت
محمد مطیع بازی در فیلم سینمایی «فرش قرمز»، به کارگردانی و تهیه کنندگی «محسن دامادی» را به پایان رساند. تمامی سکانس های این فیلم، در تهران و اطراف این شهر فیلم برداری شده است. «فرش قرمز» سومین فیلم سینمایی محسن دامادی پس از «یک اشتباه کوچولو» و «خانواده ارنست» است که هنوز هیچ یک از آنها، فرصت نمایش عمومی نیافته اند. در خلاصه داستان «فرش قرمز» چنین آمده است: حاشیه شهر تهران، زمینی بی نشان، در معرض بحران، راهی برای درمان، ایجاد یک قبرستان خصوصی، غیرانتفاعی، با نیت خیر و سود کلان ... در «فرش قرمز» به جز محمد مطیع، بازیگران دیگری چون ستاره اسکندری، دانیال عبادی، مژگان بیات و حامد بهداد نیز ایفای نقش دارند. این فیلم به تازگی وارد مرحله تدوین شده است .محمد مطیع سال گذشته فیلم «تردید» واروژ کریم مسیحی را بر پرده سینماهای کشور داشت.

گلچهره سجادیه در حوالی اتوبان
گلچهره سجادیه پاییز امسال با فیلم سینمایی «حوالی اتوبان»، میهمان سینماهای کشور می شود. این فیلم که سال گذشته در جشنواره فجر به روی پرده رفت، با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران مواجه شد. «حوالی اتوبان» در نمایش عمومی، هیچ تغییری نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فجر، نخواهد داشت. در این فیلم که از مضمونی اجتماعی برخوردار است، به جز گلچهره سجادیه بازیگران دیگری از جمله شهاب حسینی، بهناز جعفری، افشین سنگ چاپ، ملیحه نیکجومند، نسرین ایران پور، سعید قره خانلو، مهدی صبایی و نورا هاشمی ایفای نقش کرده اند.گلچهره سجادیه از بازیگران توانمند و البته گزیده کار سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی با بازی های درخشانش در فیلم هایی چون «ردپای گرگ»، «گروهبان» و «دندان مار» مسعود کیمیایی، «سرزمین خورشید» احمدرضا درویش، «هیوا»ی زنده یاد رسول ملاقلی پور و سریال «رعنا»ی داود میرباقری، نام خود را در فهرست بازیگران صاحب سبک سینمای ایران به ثبت رسانده است.

بهاره افشار با فاصله ها می آید

بهاره افشار تابستان امسال با مجموعه تلویزیونی «فاصله ها» ، به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» میهمان قاب شیشه ای می شود. این سریال که برای پخش در ایام تابستان از شبکه سوم سیما، مراحل تولید را پشت سر می گذارد ، در ۵۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای ساخته می شود. «فاصله ها» هم زمان با تصویربرداری، مراحل تدوین را پشت سر می گذارد.آرمان موسی پور نیز ساخت موسیقی این سریال را بر عهده دارد . به جز بهاره افشار، بازیگرانی چون دانیال حکیمی، شاهرخ استخری، نیما شاهرخ شاهی،مریم کاویانی، حسن جوهرچی ، روشنک گرامی، رضا توکلی و حمید شریف زاده، در «فاصله ها» ایفای نقش دارند. بهاره افشار هم اکنون با فیلم «تسویه حساب» تهمینه میلانی، میهمان سینماهای کشور است.

عبدالرضا اکبری و آتش زیر خاکستر

عبدالرضا اکبری بازی در فیلم تلویزیونی «آتش زیر خاکستر» به کارگردانی «کاوه سجادی حسینی» را به پایان رساند. این فیلم که قرار است از شبکه اول سیما پخش  شود، داستان زندگی پسری را به تصویر می کشد که پدرش را از دست داده است. مادر وی نیز در جریان مبارزات پیش از انقلاب جان باخته است. اما وی به گمان این که مادرش شهید شده است، عازم جبهه جنگ شده و در آن جا درگیر ماجراهایی عجیب و ناخواسته می شود. تدوین فیلم «آتش زیر خاکستر» به پایان رسیده و ساخت موسیقی و صداگذاری آن، در حال انجام است. در این فیلم به جز عبدالرضا اکبری بازیگران دیگری چون نصرا... رادش، فرزین صابونی، آذر فرامرزی، محمد مین باشی، امیر زمستانی و میثم تحریری ایفای نقش کرده اند. عبدالرضا اکبری فیلم «فرزند صبح» بهروزافخمی را آماده نمایش دارد.
 
 گردآوری:گروه فرهنگ و هنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com