این آلبوم «بهترین‌های برنامه» نام دارد و طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته گذشته که روز پایانی‌اش 23 مه بود با فروش 136 هزار نسخه اول شد...
 
به گزارش خبر آن لاین،  برای دومین بار در پنج هفته گذشته، آلبومی جدید از موسیقی‌های اجراشده در سریال «گِلی» در صدر جدول آلبوم‌های پرفروش ایستاد.
 این آلبوم «بهترین‌های برنامه» نام دارد و طبق آمار نیلسن ساونداسکن در هفته گذشته که روز پایانی‌اش 23 مه بود با فروش 136 هزار نسخه اول شد.
این درحالی است که در 28 آوریل امسال، آلبوم دیگر این سریال شبکه فاکس با نام «قدرت مدونا» با فروش 98 هزار نسخه رتبه اول را به خود اختصاص داده بود. آلبوم دیگری از آهنگ‌های سریال «گِلی» با عنوان «سفر به گوشه و کنار» 8 ژوئن به بازار می‌آید.
در میان فهرست 10 آلبوم پرفروش نام شش آلبوم جدید به چشم می‌خورد و پس از یک هفته رخوت، نفسی تازه به کالبد جدول هفتگی آلبوم‌های پرفروش دمیدند.
آلبوم گسترش‌یافته گروه رولینگ استونز با نام «تبعید در مرکزشهر» با فروش 76 هزار نسخه دوم شد. این اثر که پخش مجدد آلبوم سال 1972 این گروه است در جدول هفتگی آلبوم‌های پرفروش بریتانیا اول شد.
آلبوم «برادران» کار گروه بلک کیز با فروش 73 هزار نسخه در اولین هفته به بازارآمدنش سوم شد. این آلبوم موفق‌ترین اثر این گروه دونفره است که موسیقی تلفیقی راک و بلوز کار می‌کنند.
آلبوم «دنیای من 2.0» که به شکلی عجیب هفته پیش صدرنشین شده بود این هفته با فروش 62 هزار نسخه چهارم شد.
«خویشاوندان دور» اولین همکاری نس، خواننده رپ و دمیان مارلی، خواننده سبک رگا با 57 هزار نسخه فروش پنجم شد.
آلبوم «اکنون نیازمند تو هستم» کار گروه لیدی آنت‌بلوم پس از چهار هفته متوالی بالاخره از رتبه دوم سقوط کرد و با 46 هزار نسخه فروش ششم شد. این آلبوم پرفروش‌ترین آلبوم امسال بوده است.
گروه «Band of Horses» برای اولین بار با آلبوم «بازوهای بی‌انتها» در جدول آلبوم‌های پرفروش جایی برای خود باز کردند. این آلبوم هفتم شد و 45 هزار نسخه از آن به فروش رفت.
آلبوم «ریموند علیه ریموند» اثر آشر با شش درصد افت فروش مواجه شد و یک پله سقوط کرد. این آلبوم 41 هزار نسخه فروش داشت و هشتم شد.
موسیقی متن فیلم «آیرون من 2» کاری گروه ای‌سی/دی‌سی پنج پله در جدول پایین آمد و با 32 هزار نسخه فروش نهم شد.
آلبوم جیمز مورفی با نام «دارد اتفاق می‌افتد» هم با 31 هزار نسخه فروش به رتبه دهم قناعت کرد.
 
 گردآوری: گروه فرهنگ وهنرسیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khabaronline.ir