سریال «گمشده» درباره مریم سلیمانیان است که در زمان زلزله بم جزو امدادگران داوطلبی بود، پس از گذشت 5 سال برای کار به سازمان هلال احمر مراجعه می کند و در بخشی به نام جستجوی گمشدگان بین الملل...

به گزارش خراسان نیوز، بهزاد فراهانی، شمسی فضل اللهی، زهره مجانی، علیرضا جلالی تبار و آرشام طالبی بازیگران ثابت سریال «گمشده» به کارگردانی «راما قویدل» هستند.
م چنین حمید فرخ نژاد، اصغر همت، حبیب اسماعیلی، شبنم قلی خانی، احمد نجفی و مهدی پاکدل در کنار منظر لشگری، آرش تاج، فرخ نعمتی، سروش صحت، سحر ولدبیگی، الیزابت امینی، رویا تیموریان، میرطاهر مظلومی، شهره سلطانی، ناصر گیتی جاه، فریدون محرابی و بهار کاتوزی در این سریال نقش آفرینی می کنند. علاوه بر بازیگران یاد شده میترا تبریزی، سید جواد زیتونی، ایمان صفا، رویا بختیاری، سمیر وزیریان، مانی مفیدی و ملیکا پارسا دیگر بازیگران سریال هستند که به عنوان مهمان حضور دارند.سریال «گمشده» که در 26 قسمت 45 دقیقه ای مراحل فیلم برداری خود را سپری می کند درباره مریم سلیمانیان است که در زمان زلزله بم جزو امدادگران داوطلبی بود، پس از گذشت 5 سال برای کار به سازمان هلال احمر مراجعه می کند و در بخشی به نام جستجوی گمشدگان بین الملل مشغول به کار می شود.
او در این شغل هر بار با پرونده ای رو به رو می شود که باید آدم گمشده ای را در داخل یا خارج از کشور ردیابی کند. قرار است که بخشی از سریال در خارج از کشور تصویربرداری شود، فیلم نامه «گمشده» توسط «عباس نعمتی» و «طلا معتضدی» به رشته تحریر درآمده است و «مهسا کرامتی» همسر «راما قویدل» مسئول انتخاب بازیگران سریال است. تهیه کنندگی گمشده را نیز «بهروز مفید» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما بر عهده دارد.«حمید فرخ نژاد» با فیلم «به رنگ ارغوان» ساخته «ابراهیم حاتمی کیا» چندی پیش میهمان سینماهای کشور بود. این بازیگر آبادانی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای تهران است.«فرخ نژاد» توانایی بالقوه ای در عرصه بازیگری دارد و تاکنون در نقش های متفاوتی ظاهر شده است و در فیلم های ارتفاع پست، طبل بزرگ زیر پای چپ، آتشکار، عروس آتش، در کوچه های عشق، روز واقعه و چهارشنبه سوری، نقش آفرینی کرده است.«فرخ نژاد» تاکنون جوایز متعددی را از جشنواره های داخلی و خارجی کسب کرده است که می توان به جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کارلووی واری، جایزه بهترین بازیگر سال به انتخاب منتقدان مجله فیلم و جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم مسکو اشاره کرد.
 
  گردآوری:گروه فرهنگ وهنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: khorasannews.com